Onkos höpö kirjoituskiellossa vielä, vai vaan niin vittuuntunut ettei viiti kommentoida.
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2836 2837 [2838] 2839 2840 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onkos höpö kirjoituskiellossa vielä, vai vaan niin vittuuntunut ettei viiti kommentoida.
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla Talviloma loppui, aattelin huomenna lähteä töihin. Lapset kävi pitsalla ja kakkukahveilla, 15 pitsaa paistelin ja jokusen makkarankin grillasin.
Tänään on suuniteltu kuun loppupuolelle pientä Perämeren kierrosta Merenkurkusta yli ja myötäpäivään käyden.
Sahan ja ruohonleikkurin huolsin, uuden sammuttimen kiinnitin sisälle, vanhentunutta (10 v) paukutin kumivasaralla ja laitoin sen autotallin ovenpieleen.
Herätty ennen kellon soittoa
Aamupäivä menee asioitten hoidossa ja sitten klo.13.00 parturi,jonka jälkeen pääsen viettämään laatuaikaa Karstulaan ![]() Laitettu Win10 6:een koneeseeen. Yksi oli hauska.
Poka oli ostanut 3€ osan kiinalaisesta verkkokaupasta , samantien pamahti kun luottokorttitiedot sinne lähetti yli 1000€ laskut englantilaisesta vedonlyöntisivustos ta ![]() Teki pankkiin oikaisupyynnön, rikosilmoituksen jne. Pankki hyvitti laskut, eikä kuulemma kertonut enempää. Poka toi koneen mulle ja sanoi tyhjäksi heti, no nyt on siinäkin puhdas win10 taas. Koettanut kyhätä kesän reissun budjettia. Miten se aina tässä kohdassa näyttää kalliilta... Halvemmaksi tulisi lentää kauko-itään mutta jotenkin tuo on koetettava klaarata. Miten tuosta Tanskasta pääsisi halvimmalla ohitse? Sille lyhyelle pätkälle uppoaa kaiken maailman siltamaksuihin 5% reissubudjetista...
Stena line, esim. Göteborgista Tanskan mantereelle. Ks. mun reissuketjusta pohdintaa, siellä on valmiiksi paljon tietoa.
Koettanut kyhätä kesän reissun budjettia. Miten se aina tässä kohdassa näyttää kalliilta... Halvemmaksi tulisi lentää kauko-itään mutta jotenkin tuo on koetettava klaarata. Miten tuosta Tanskasta pääsisi halvimmalla ohitse? Sille lyhyelle pätkälle uppoaa kaiken maailman siltamaksuihin 5% reissubudjetista...Halvin laiva ruotsiin ja sieltä ruotsin varbergistä stenan laivalla tanskaan on halvin systeemi länsi kautta. Göteborgistä pääsee miltei samaan hintaa. ajamista tulee lisää. Miten tuosta Tanskasta pääsisi halvimmalla ohitse? Sille lyhyelle pätkälle uppoaa kaiken maailman siltamaksuihin 5% reissubudjetista... Juutinrauma+Iso-Belt autosta riippuen 80-200 + polttoaine/suunta Eikä ne laivamatkatkaan ilmaisia ole. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2836 2837 [2838] 2839 2840 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|