Nukuttu,rupesin ilalla nukkumaan klo.23.00,aamulla kello soi 9.00.Painoin napin alas ja nukkumaan ja heräsin klo.11.55

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2835 2836 [2837] 2838 2839 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nukuttu,rupesin ilalla nukkumaan klo.23.00,aamulla kello soi 9.00.Painoin napin alas ja nukkumaan ja heräsin klo.11.55
![]()
Raahasin grillin terassille.
Koiran poskelta löytyi lenkillä.P#ska otus,viime viikolla löytyi meidänkin koiralta silmäkulmasta.Ulkoi ltu on vain tässä pyöräteitä pitkin,ja eihän täällä vielä ruohokaan kasva. Ihmetellyt tällaista kuvakaappausta???Höpö käy lukemassa jutut. Kommentointi vähemmällä syystä jonka kertoja minä en halua olla. Täällä kans on maa kohta valkoisena Kyllä marraskuussa melko varmasti on. Polttopuita pinosin, pyörälenkin tein (tai likat teki, minä himmailin sähköpyörällä) ja valmistin äitienpäivälounaaks i naudan paistista käristystä. Olipa hyvvää. Täällä kans on maa kohta valkoisenaSiinä sitä nyt leuhotetaan... ![]() Siinä sitä nyt leuhotetaan...Reipas + 20 ?, vähän harmittaa kun joutuu sisällä F1 katsomaan. Aika tapahtuma rikas kisa ja yksi ratkaiseva ohituskin nähty ![]() Reipas + 20 ?, vähän harmittaa kun joutuu sisällä F1 katsomaan. Aika tapahtuma rikas kisa ja yksi ratkaiseva ohituskin nähtyJa siinä toinen hyväkäs ![]()
Höpö käy lukemassa jutut. Kommentointi vähemmällä syystä jonka kertoja minä en halua olla. Kiinnititkö huomiota uuteen avatarkuvaan? Kiinnititkö huomiota uuteen avatarkuvaan?Sehän on ollut jo pitkään, varmaan yli kuukauden ![]()
Sehän on ollut jo pitkään, varmaan yli kuukauden Enpä ole huomannut kun ei ole ollut kirjoituksiakaan yli kuukauteen. Tai ainakaan muista nähneeni. Pitänee käydä tarkastamassa kun käyn kaapuntissa. Enpä ole huomannut kun ei ole ollut kirjoituksiakaan yli kuukauteen. Tai ainakaan muista nähneeni.Juu näin on. Ollut tuo jo pimemmän aikaa. Käy toki miestä morjenstamassa jos kulmilla pyörit. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2835 2836 [2837] 2838 2839 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|