Jos lähtis vaunulle
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2798 2799 [2800] 2801 2802 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Puuhellassa tulet ja kaminapuhallin levittää lämpöä.Onko se kaminapuhallin hintansa väärtti . Mulla on kanssa melkein ikuinen tuli hellassa nii tuntuuko se oikeasti levittävän lämpöä? Haettu kahvi maitoa ja grilli kasattu
Karavaanaritoverill e avustettu 4m kotelomarkiisi kiinnikkeisiin. Tehty puukauppaa peräkärrin täydestä valmiiksi halottua sekapuuta. Viety uppopumppu jokeen ja asennettu letkua jatkopaloineen. Sitten nostettu pesuvettä saunaan riittävästi.
Nyt taukoa ja uuden touhun mietintää. Onko se kaminapuhallin hintansa väärtti .Kyllä levittää ja tasoittaa lämpöä,meillä ollu tuo ehkä vajaa pari kuukautta,en ole hankintaa katunut.Clas Ohlssonilta hankin,tarjoushinta oli n.60€.Eikä tarvi mitään piuhoja vedellä,kehittää itse virran moottorille. Juuri nyt nautin aamukahvia ja kyllä nukutti hyvin uudessa paikassa Sulla noita uusia paikkoja piisaa... t migelSulla noita uusia paikkoja piisaa...Eiks täälä ole valitettu,kun ihmiset on vaan kausipaikalla ja eivät liiku Pihvit grilissä ja saaolla koko pääsiäisen yksin,kun emäntä töissä ![]() Ilman alkomahoolia? Uskotko itekkään? Eihän tollaisessa paikassa viihdy viikkoa ilman naisystävää saati sitten paukkua!!!
t migelKoskas sulla ne vartiointikurssit alkavat?
Ilman alkomahoolia? Uskotko itekkään? Eihän tollaisessa paikassa viihdy viikkoa ilman naisystävää saati sitten paukkua!!!Pitkän aikaa ollut ilman alkomahoolia,sen ajan käytän täälä saunomiseen ja uintiin Ei tarvi itse käyttää kun vastaantulijoiden hengityksestä jo päihtyy...
Juuri Kattivankkurista uimahallille käveltiin ja portinpielessä tuli erittäin äänekäs kvartetti hieman huojakkaasti vastaan. Älkoholin käry oli melkoinen!! Onneksi ei tarvi noiden kanssa tänään saunoa. Tarkoituksella iltauinnille ettei tarvi neitin kanssa mennä miesten saunaan ( tykkää minun kanssa kulkea saunalla ), kun ei sitä noitumista / uhoomista ja lasten huomioimattomuutta jaksa. Pitkät pyhät on monille vaikeita. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2798 2799 [2800] 2801 2802 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|