Mun kanssa eniten samaa mieltä on jokunen pienpuoleiden edustaja, joilla ei mitään mahdollisuuksia valtuustoon ole. Pitää valita niiden sijasta se pienin paha, tukea sitä tahoa, jolla on mahdollisuuksia voittaa epämieluinen henkilö.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2739 2740 [2741] 2742 2743 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mun kanssa eniten samaa mieltä on jokunen pienpuoleiden edustaja, joilla ei mitään mahdollisuuksia valtuustoon ole. Pitää valita niiden sijasta se pienin paha, tukea sitä tahoa, jolla on mahdollisuuksia voittaa epämieluinen henkilö.
Mun kanssa eniten samaa mieltä on jokunen pienpuoleiden edustaja, joilla ei mitään mahdollisuuksia valtuustoon ole. Pitää valita niiden sijasta se pienin paha, tukea sitä tahoa, jolla on mahdollisuuksia voittaa epämieluinen henkilö. Itse taas taidan antaa ääneni jonkun pienen hyväksi. Jos jotain isompaa puoluetta äänestäisin, niin yhdelläkään ei ole mieluista pormestariehdokasta . Aivan järjetöntä, ettei pormestaria valita suoralla henkilövaalilla. Nyt ymmärrän sinun ajatusmailman, ihanko olisi käpy perseessä väärin päin.Sinun kannattaa hommata leikkeihisi tarkoitetut välineet. Naiset on sellaisia, että niitä pitää tai ainakin kannattaa ymmärtää.En toki tämän takia käpyä tai hernettä nenään ota.
Minun valintani on oppositiossa maltillisesti käyttäytyvä pienpuolue. Immeiset on vain niin typeriä, että he äänestävät sitä puoluetta, joka oppositiossa käyttäytyy mahdollisimman rääväsuuna, jolle hallituksen päätökset on päin hanuria. Näin tekee kaikki suuret puolueet vuorollaan.
![]() Minun valintani on oppositiossa maltillisesti käyttäytyvä pienpuolue. Immeiset on vain niin typeriä, että he äänestävät sitä puoluetta, joka oppositiossa käyttäytyy mahdollisimman rääväsuuna, jolle hallituksen päätökset on päin hanuria. Näin tekee kaikki suuret puolueet vuorollaan. Seuraavaksi voisi ostaa yhtä yksilölisen harmaan Tojota Avensiksen. Tojotamiehen valinta on kyllä huoltovapaa, paljon kilometrejä vähällä miettimisellä. ![]() Minun valintani on oppositiossa maltillisesti käyttäytyvä pienpuolue. Immeiset on vain niin typeriä, että he äänestävät sitä puoluetta, joka oppositiossa käyttäytyy mahdollisimman rääväsuuna, jolle hallituksen päätökset on päin hanuria. Näin tekee kaikki suuret puolueet vuorollaan. Yllätyin. Enpäs arvannutkaan, että kyseisellä, ainoana mainitut kriteerit täyttävällä puolueella on ehdokkaita siellä Itä-Suomessa, kun toimii enemmänkin länsirannikolla ja etelässä. Yksikään rekisteröitynyt puolue ei omaa minkäänlaista luottamusta, joten jätän raahautumatta äänestyspaikalle.
Mautoilijan kanssa samaa mieltä
siis puolueisiin en luota ![]() mutta onhan se kansalaisten etu ja oikeus mennä äänestämään Kaikkien kouhottajien kannattaa äänestää pienpuolueita, niissä menee ääni hukkaan ihan yhtä tehokkaasti kuin jättämällä äänestämättä. Onpahan omalla äänelläni sitten enemmän painoarvoa.
![]() Yksikään rekisteröitynyt puolue ei omaa minkäänlaista luottamusta, joten jätän raahautumatta äänestyspaikalle. Joku rekisteröimätön puolueko saa luottamuksesi? ![]() Joku rekisteröimätön puolueko saa luottamuksesi?Voihan asian noinkin käsittää. Mikään aatteellinen järjestö ei minua vakuuta. Yksittäisen henkilön ajatuksia voin arvostaa. Äänestää en koska päätöksensä tekee edustamansa järjestön kannan mukaan. Kävelimme Taidehalliin missä Pentikin näyttely. http://taidehalli.fi/
Siitä HAM;iin jossa mm Tyko Sallinen. https://www.hamhelsinki.fi/ ![]() ![]() ![]() ![]() Tykolla oli hyvä tämä. "Hihhulit" ![]() Kävin S-Marketista hakemassa kala ruokaa ja rinkeleitä kahvin kanssa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2739 2740 [2741] 2742 2743 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|