Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2737 2738 [2739] 2740 2741 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sent from my iPad using Tapatalk Pro Sent from my iPad using Tapatalk Pro Haluatko kertoa, mikä laiva. Suunnitelmissa ollut sama.Finnlinesin laivoilla pääsi englannista- kanadaan ainakin ennen matkustajana tai matkamökin/prätkän tai muun kulkimen kanssa.
![]() Paul A. Sacuta. Aivan tuliterä alus, neitsytmatka Hollannista Kanadaan. Sijainti ja tiedot löytyy Marinetraffic.com sivuilta. Näiden kyytiin ei taideta myydä matkalippuja. Jos ottavat kyytiin niin maksavat rahaa. Minä olen täällä kyydissä vain varalta, jos jotain sattuu...Onpa erikoisen näköinen alus.Siisti Retkeilyä naapurikaupungissa. 'Poistettu liikennekäytöstä'. ![]() Onpa erikoisen näköinen alus.Siisti Periaatteessa tämä on avomeren jakelukuormuri, eli kuskaa kaikenlaista esim porauslautoille. Mutta sellaiseksi tämä on hieman iso ja lisäksi tämä on varustettu ROVilla (kauko-ohjattu sukellusrobotti) ja 1200 tonnimetrin nosturilla joten eiköhän tätä ole ajateltu myös jonkinlaiseksi öljykenttien huoltohommiin myös. En ole tarkemmin kysynyt. Sent from my iPad using Tapatalk Pro Oi mikä ihana aamu Oikein mukava kuulla, että Sipu on taas melkein entisellään, positiivimielellä. Onnille terveisiä Sulolta, samat kujeet vanhalla kollilla. ![]() Oikein mukava kuulla, että Sipu on taas melkein entisellään, positiivimielellä. Joo kyllähän se suru aina välillä oikein rytinällä iskee mutta masennukseen ei parane päästä kun siittä suosta olen kerran jo eroon pääsyt Onni on mielissään terkuista ja täänään taas oli nelijalkapunapääher ätyskello herättämäsä jo 5.. ei ole sen jälkeen unimasakaan minua unella muistanut jotta varmaan iltasella uni maistuu ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2737 2738 [2739] 2740 2741 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|