EiVaan kaupoilla käytiin
Ihanko kauppoja hieroit.. eikös isoista kaupoista ollut kyse 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2708 2709 [2710] 2711 2712 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei Ihanko kauppoja hieroit.. eikös isoista kaupoista ollut kyse ![]() Ruoka kaupat vaan ![]() Eikös tuo yh tarkoita että ovatten vieläpä käytettyjäEi mistään saa niin armasta heilaa kun toisen tähtehestä. "matalan torpan balladi" Laitettu työhakemus Uuteenkaupungiin
Kävin venäjällä tankilla, parturissakin olisin käynny mutta oli hirveen pitkä jono odottelemassa vuoroa( 1 henkilö)
Yh-Äitien kauppa päivä,kumpa ois nuorempi Miks sitä mietit, ottamatta jää kuitenkin. Laitettu työhakemus Uuteenkaupungiin Huomasitko vihdoin, jotta voisit tehdä töitäkin? ![]() Miks sitä mietit, ottamatta jää kuitenkin.Älä ole varma ![]() Huomasitko vihdoin, jotta voisit tehdä töitäkin?No,no tässä ollut isommat herrat takana jotta ei töihin! Eilen tehtyä. Mulla on 11 vuotta vanha LG side by side jääkaappipakastin, jossa pakastinpuolen ovessa kylmävesi- ja jääpala-automaatti.
Erehdyin kumartumaan ja vilkaisemaan kirkkaan valon kanssa jääpalojen ulostuloluukun ympäristöä ja olihan se helvetin likainen, ei oltu koskaan hoksittu puhdistaa, kun on varsin näkymättömissä. Kun on mehuun tai drinkkiin siitä jäitä ottanut, niin onhan siitä juomat roiskuneet. Pyyhin, mitä lähti. Taidan uhrata viinaa vähäsen tuon alueen ja koneelta tulevan putken desinfiointiin, sehän se puhdistaa eikä aiheuta makuhaittoja. Jos tuollaisen joku omistaa, niin kannattaa vilkaista. ![]()
Eilen tehtyä. Mulla on 11 vuotta vanha LG side by side jääkaappipakastin, jossa pakastinpuolen ovessa kylmävesi- ja jääpala-automaatti. Parempi vissiin ottaa raakana ilman jäitä ![]() Onko tällainen Tuonnepäin, ei ihan sama. On sitä näkyviltä osiltaan pyyhitty, mutta karunnäköinen oli sieltä piilosta. Käyttöön se on hankittu, minä nautin kylmänä. Aktiivihiilisuodatt imen vaihdoin kyllä, se on liitännässä keittiön allaskaapissa. Niitäkään joka vuosi, mutta useamman kuitenkin ehtinyt. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2708 2709 [2710] 2711 2712 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|