Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9941966 kertaa)
« Vastaus #40441 : 29.01.2017 kello on 22:51 »
Kai sitä nyt voisi edes myöntää erehtyneensä, mutta ilmeisesti ei ole ymmärretty vieläkään. Sen kun vaan viedään keskustelua ulos asiasta ja esittäen paikkaansapitämättö miä väitteitä, jotka ei tähän liity mitenkään. Ellei nyt siten, että yksi vaihtoehto olisi kieltämättä ollut aamulla tuon viestin välitön poistaminen sen älyttömyyden vuoksi.
Pakkohan tähän on vielä vastattava, kun jankkaaminen jatkuu. Ei kai kukaan ole niin akateeminen, että luulee minun etsivän jotakin sanontaa vuosien takaa. Tuon sanonnan kuulin eka kerran kun tulin savoon -70 luvulla, ja sen jälkeen useita kertoja. Iihaakin on sen kuullut varmaankin monet kerrat, kuten muutkin uuteen ihmissuhteeseen siirtyneet. Ja paikkansapitämmättö myydet on juuri niitä, jotka valvoja poistaa kokonaan, eikä siirrä hiekkalaatikkoon, ettei muut näkisi mistä valvojan paikkaansapitämättö myydestä on kyse. Täytyy sanoa että taas yhden kerran ihmettelen viimmeisen sanan sanovan valvojan juttuja. Se joka nyt haluaa riidellä, älköön pyytäkö minua mukaan jonniinjoutaviin ajankulu ogelmasten höpinöihin. Taas rahvas ihmettelee silmät pyöreänä.  ...Olikohan tämä nyt jo tässä.
« Vastaus #40442 : 30.01.2017 kello on 00:07 »
....... että luulee minun etsivän jotakin sanontaa vuosien takaa.
Ihan piti hakea sinun lainauksesi ja löysinkin sen. OLet vahingossa(?) joutunut tämän topikin ensimmäiselle(1.) sivulle ja löytänyt sieltä toiseksi alimmaisena olleen ihaan postauksen luullen sitä uudeksi. Käypä katsomassa: siis tämän otsikon sivu n:o yksi. Sieltä se löytyy.
« Vastaus #40443 : 30.01.2017 kello on 06:13 »
...Olikohan tämä nyt jo tässä.
Ei. Tuossa purkauksessa, joka sisältää pelkkiä ilmaan heitettyjä väitteitä, ei vieläkään ole mitään itse asiasta, eli tästä: Ihan piti hakea sinun lainauksesi ja löysinkin sen. OLet vahingossa(?) joutunut tämän topikin ensimmäiselle(1.) sivulle ja löytänyt sieltä toiseksi alimmaisena olleen ihaan postauksen luullen sitä uudeksi. Käypä katsomassa: siis tämän otsikon sivu n:o yksi. Sieltä se löytyy.
------------------------------------ Vaan kun tuostakin vielä väität, niin monet 70-luvun sanonnat ei ole tätä päivää. Kenelle parisuhde on 2010 -luvulla kauppa?
« Vastaus #40444 : 30.01.2017 kello on 09:34 »
« Vastaus #40445 : 30.01.2017 kello on 09:35 »
Kylläpäs on taas aika typerää keskustelua. Aika monen kirjoitukset heittäisin hiekkalaatikkoon 
« Vastaus #40446 : 30.01.2017 kello on 10:02 »
Ihan piti hakea sinun lainauksesi ja löysinkin sen. OLet vahingossa(?) joutunut tämän topikin ensimmäiselle(1.) sivulle ja löytänyt sieltä toiseksi alimmaisena olleen ihaan postauksen luullen sitä uudeksi. Käypä katsomassa: siis tämän otsikon sivu n:o yksi. Sieltä se löytyy.
No niin, hyvä seppoko, kun huomasit mistä nämä honottajat sai riemunsa. Olen näköjään vahingossa painanut keskustelun (mitäs tänään tehty?) ykkös sivua, josta olen jatkanut. Siitäkös valvoja taustajoukkoineen sai räävimisen aihetta. Mutta eihän siinä mittään, hyvä että saivat viihdykettä yksinäiseen vappaapäiväänsä. Parempi täällä, kun oikeilla karavan sivuilla. Ja tietävät mitä kaupantekijäiset tarkoittaa.  Mutta, kohta mökille tirppojen sapuskahuoltoon, taidan tuohuksenkin laittaa palamaan karavanveljien hyväntahtoisuuden kunniaksi. 
« Vastaus #40447 : 30.01.2017 kello on 10:28 »
Olen näköjään vahingossa painanut keskustelun (mitäs tänään tehty?) ykkös sivua, josta olen jatkanut
Näin on varmaankin tapahtanut.
« Vastaus #40448 : 30.01.2017 kello on 10:59 »
No niin, hyvä seppoko, kun huomasit mistä nämä honottajat sai riemunsa. Olen näköjään vahingossa painanut keskustelun (mitäs tänään tehty?) ykkös sivua, josta olen jatkanut.
Laskepa, montako viestiä kirjoitit, ennenkuin myönsit möhlineesi...
« Vastaus #40449 : 30.01.2017 kello on 11:00 »
Eika sitä väliä mistä jatkaa , kunhan katsoo mitä lainaa. Mutta virheensä tunnustaminen on näemmä hankalaa...
« Vastaus #40450 : 30.01.2017 kello on 11:04 »
Älä lyö lyödyn mieltä, särje särjetyn sydäntä, jo on lyöty lyömättäsi, särkemättäsi särjetty.
Suomalaiset sananlaskut.
« Vastaus #40451 : 30.01.2017 kello on 11:05 »
Aika nälkästä porukkaa, kun kivittää vieläkin vaikka erehdys on jo huomattu.
« Vastaus #40452 : 30.01.2017 kello on 12:47 »
En oikein ymmärrä. mikä täällä on nykysin meininki  noh ei haittaa minun menoa laisinkaan  kun tää acca lähtee Lavikseen ja jos joku ei tiedä mitä se on niin kerrompa nyt kuitenkin se on lavatanssin ja jumppan yhteen sovittamista jossa soi kunnon lavatanssi musiikki siinä otettaan myöskin tanssin askelia, sekä jumppaliikkeitä niin että mää ooon siihen ihanan täpinöissäni 
« Vastaus #40453 : 30.01.2017 kello on 13:21 »
Kohta Multialle.
Palattu,teltta tyhjennety mutta teltan helmat jäässä,eikä pääse purkamaan telttaa ja muuttaa Karstulaan.
« Vastaus #40454 : 30.01.2017 kello on 14:10 »
Palattu,teltta tyhjennety mutta teltan helmat jäässä,eikä pääse purkamaan telttaa ja muuttaa Karstulaan.
oliko lämmin vesi loppu vai ämpäri liian raskas?
|