Oletko koskaan kokeillut akupunktiota? Jos se muuten sulle käy....Olen kokeillut ja auttaa,ainakin minulla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2692 2693 [2694] 2695 2696 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oletko koskaan kokeillut akupunktiota? Jos se muuten sulle käy....Olen kokeillut ja auttaa,ainakin minulla Joo Jussi möi koppinsa pois ja mulla vaunu on siellä rinteiden alueella. Eikä nyt olla siellä..Kyllä siellä pitäisi sauna lämmetä normaalisti..Vuosi sitten hiihtolomalla tuolla puolen myös. Saunat ja muut palvelut pelas. Kumpikos se sopivampi laskijalle? Huomattiin vaan hiihtoreissulla, että "tuossahan se Katti oli vieressä.." vaikka muistelin että etäämmällä olisi. Ja jonkinlainen oma hissiyhteys rinteeseen. Tiedä vaikka tulevalla hiihtolomalla taas..
Tänään hiihdettiin laavulle. Ei ollut ketään. Teimme tulet, keitimmä kahvit, paistettiin makkaraa ja nautittiin virvokkeita. Moottorikelkat päristi vierestä. Joku sanoi että agrin hurina häiritsee, mitenkäs lie kelkat. Tuli kaksi kelkkaa, joilla ei ollut julmettu kiire. No, nehän oli poliiseja. Kohta tuli nuotion ympärille hiihtäjiä. Ja me hiihdettiin pois. Hemmetti, ei muistettu mättää lunta nuotioon, kun ei vain tulisi metsäpalo. Nyt istutaan Fiiliskukassa ja katsellaan kun karavanveljet kulkee vessan, astianpesupaikan ja kulkimen väliä. Lämmintä kulkimessa 24 astetta, liekkö hyvä.
![]() Lämmintä kulkimessa 24 astetta, liekkö hyvä. Sanoisin, jotta liian kuuma. Pullaa ja silakkapihvejä
Tänään päivällä Porvoon kierros ja Mäkkärissä
syömässä El Macot kera ranskalaisten ja tietenkin pirtelöt. Tänään myin vaatekaapin, oli melko isokin Ai se kävikin sitten noin helposti. Ai se kävikin sitten noin helposti. Juu helposti kävi, eilen laitoin ilmoituksen. Vietetty viikonloppua Härmän kylpylässä keralla hyvien ystävien ja alkoholin sekä iskiaksen. Voi v tämän vaivan voisin lahjoittaa jollekin toiselle.
Vietetty viikonloppua Härmän kylpylässä keralla hyvien ystävien ja alkoholin sekä iskiaksen. Voi v tämän vaivan voisin lahjoittaa jollekin toiselle.Älä huoli sama vaiva on täälläkin sitä oppii varomaan, kun tietää mistä se tulee, ainakin minulla tietyt asennot ja kylmällä alustalla istuminen, veto alaselkään ja niitä kun väittelee on elämä helpompaa tosin joskus ne tuppaa unohtumaan ![]()
Ostitko paikallisesta Liiteristä ja onko noita vielä. Miten tuo jakaa valoa, onko leveä valokeila verrattuna esim perinteiseen loisteputkeen Tanssin viimeset valssit Kartanokievarissa Pekkaniskan poikien tahtiin. Saas nähä millo seuraavat. Nyt korkkasin siiderin kotona.
Koko perheen voimin käyty polkupyörä ajelulla, 4-vuotiaankin opittua viikko sitten ajamaan ilman apupyöriä pitempikään (10 km:n) lenkki ei tuottanut ongelmia, hyvin jaksoi lähes 10 km/h keskinopeudella. Oliko uuden emmännän mukana tulleet kaupantekijäisetkin pyöräilemässä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2692 2693 [2694] 2695 2696 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|