Kävin saunassa. Pääsinhän sentään sinne vaikka kahdesti piti sytyttää.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2684 2685 [2686] 2687 2688 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin saunassa. Pääsinhän sentään sinne vaikka kahdesti piti sytyttää.
Kävin saunassa. Pääsinhän sentään sinne vaikka kahdesti piti sytyttää.Sauna Vai kiuvas ![]()
Sauna Just laitoin kiukaaseen, Kota, puita ja tulta perään. Sauna Ei kiuasta vaan puut ![]() Nyt mittari näyttää 200. Missä kohtaa anturi? Mulla on hyvä, kun arinan alla on sellainen 150-160 C. Silloin uunissa menee mittari tappiin, näyttää 270 C.
Missä kohtaa anturi? Uunin yläpuolella, n.10-12cm laen yläpuolella ja n. 40cm luukusta. Kuitenkin juuri polttoalueen yläpuolella. Suunnilleen. Mulla ei ollut mitään käsitystä aikoinaan mihin se olisi pitänyt sijoittaa. Se oli vain minun arveluni. Luettu netissä estate sivuja.
Taitaa pitää ruveta etsimään kielikurssia ![]() Joku muukin vois alkaa... ![]()
Luettu netissä estate sivuja. Mitä ne ovat, kun en ole vielä käynyt kielikurssia? Estate taitaa olla tila, talo tai vastaava. Ihan ilman kielikurssia tuon päättelin
Estate taitaa olla tila, talo tai vastaava. Ihan ilman kielikurssia tuon päättelin Muisti palaa pätkittäin. Olihan joskus ameriikan autojen farmarit estate-autoja. Mutta kysymyksessä taitaakin olla espanjan kurssi?? Ne on niitä LKV sivuja, plotteja ja probeeriteja oon kattellu😉
Netti osotteen pääte o ollu es😉 Rupean pottujen kuorintaan,eli perunateatteriin.
![]() Iso kattila täyteen,ja tehdään muusia.Sitä jää kyllä yli,joten huomenna sitten jauheliha-perunasoselaatikkoa. On muuten yksi lempiruokiani ^ Ite kuorin just puoli kattilallista pottuja ja sitä ennen tein maivoista fileitä ja ruotokin pois!
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2684 2685 [2686] 2687 2688 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|