Joo en ymmärrä mutta ehkä mulla alkaa mennä Diplomaatin huumori muutenkin yli..Älä murehdi kaikki ok
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2676 2677 [2678] 2679 2680 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joo en ymmärrä mutta ehkä mulla alkaa mennä Diplomaatin huumori muutenkin yli..Älä murehdi kaikki ok Mitä se pojan kloppi vanhuudesta haastaa Se harjottelee aikuisena olemista. Joo en ymmärrä mutta ehkä mulla alkaa mennä Diplomaatin huumori muutenkin yli.. Huumori...? ![]() Tuo ei ole kelkkatankkia nähnykkään, liekö puoliakaan pappasalakasta.
Sain tänään vuotsot alle.Mie eilen kuulin varmalta taholta että eläkkeellä oo. Ja tänään tili-otteita oo tarkastellu, mutta ee oo tullut yhtää suoritusta minkää sortin eläkäfirmalta. Kukahan ne eläke rahat on varastana ?
![]() V
Tuo ei ole kelkkatankkia nähnykkään, liekö puoliakaan pappasalakasta. Vuotsolaiset auttaa varmasti. Tuosta ylempää kun huumorista luin niin ymmärsin, että on täällä sen verran erilaisia ihmisiä, että jutut ei kertakaikkiaan kohtaa, kun palaset loksahtaa justiinsa pahimmoilleen.
![]() Yhden sanan vastaukset puskasta ei aina kohtaa kun ei mitään hajua mitä tarkoittaa
![]() Niinpä. Sitä pitäisi viittiä kirjoittaa muutama enemmän.
Yhden sanan vastaukset puskasta ei aina kohtaa kun ei mitään hajua mitä tarkoittaa Se on joillain ymmärrys tiukassa...! ![]() Ei sittenElähän mittään Kaikkia ei voi miellyttää joten valittu linja pitää Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2676 2677 [2678] 2679 2680 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|