Olen yrittäny ottaa auton liikennekäytttöön, mutta eipä ole onnistunu. Jotain häikkää Trafin sivulla ollu aamusta asti.
Tukossa/epäkunnossa oli toissapäivänäkin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2660 2661 [2662] 2663 2664 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen yrittäny ottaa auton liikennekäytttöön, mutta eipä ole onnistunu. Jotain häikkää Trafin sivulla ollu aamusta asti. Tukossa/epäkunnossa oli toissapäivänäkin. Käytiin Lahdessa työasioilla ja hyvästelemässä eräästä sukulaista.
Keli oli vähintäänkin mielenkiintoinen ja erilaisia ulosajoja oli matkalla useita. Eniten ihmetytti täysperä jolta kärry oli lähtenyt omille teilleen ja nuppi oli ehjän näköisenä parinsadan metrin päässä siitä. Pitkäkilpinen Vito oli tehnyt ennätyksen, ja ajautunut todella kauas metähallituksen puolelle. Nyt katsoin netistä: http://www.miniinthebox.com/fi/led-valot-himmennin-dc12-24v_p544530.html?category_id=5480&prm=2.2.1.1 ja maailma pelastuu, vai pelastuukohan. Olen tuolta joskus jotain tilannut ja nyt menin avaamaan linkin. Pienellä viiveellä tuli firmasta mainosviesti sähköpostiin, pitkästä aikaa moneen vuoteen. Osoittaa vakoiluohjelmien toimivuuden. Pitää ruveta puhdistushommiin. Siinä samassa saattaa mennä vaan hyödyllistäkin hukkaan. Kivijalkakaupat ei vakoile tekemisiäni. Tukossa/epäkunnossa oli toissapäivänäkin.Prätkää ja venettä lähtee käytöstäpoistoon nyt sellasta tahtia että Trafin systeemit on kovilla. Jo pelkästään joulukuussa tuon prätkien verosumman julkistamisen jälkeen lähti n. 30.000 fillaria seisomaan ja kyllä, meikäläisenkin pyörä on yksi noista "säilöön laitetuista" ![]() Tänä aamuna laitettiin Nisun keula puskurin alta kokonaan umpeen kun pakkaslukemat Hki:ssäkin kirjoteltiin taas pitkästä aikaa kahdella numerolla ![]() ![]() BTW: Ihan vaan winkkinä tällä SMF:llä tuo image tägi on tuo [ i m g ] xxx [ / i m g ] yhteen kirjoitettuna, jossa tuo xxx on linkki netissä olevaan kuvaan. Vaan aika usein nuo kuvat ovat liian suuria tms. niin tuon ekan img hakasulkujen sisään lisää width=yyy -määreen, niin kuvasta saa haluamansa kokoisen forumilla näytettäväksi. Esim. tuossa yllä tuo kuva on 500 leveäksi määrättynä lähti n. 30.000 fillaria seisomaan . fillaria,,,, onkos stadissa fillaritkin rekisterissä? Ei minulla ainakaan ,,, . fillaria,,,, onkos stadissa fillaritkin rekisterissä? Ei minulla ainakaan ,,, Samaisessa postauksessa mainittu prätkä, fillari ja pyörä, mutta ihan yhtä hyvin olisin voinut sanoa vaikka mopo, kuitenkaan tarkoittamatta max. 50cc moottoripolkupyöriä . Tai jos oikein ruvetaan pilkuttamaan, niin tuo meikäläisenkin 600cc on maxi-skootteri kun eikös siinä jossain laulussakin sanottu jotta "moottoripyörä on moottoripyörä, skootteri on lälläripyörä" ![]() Olen tuolta joskus jotain tilannut ja nyt menin avaamaan linkin. Pienellä viiveellä tuli firmasta mainosviesti sähköpostiin, pitkästä aikaa moneen vuoteen. Osoittaa vakoiluohjelmien toimivuuden. Pitää ruveta puhdistushommiin. Siinä samassa saattaa mennä vaan hyödyllistäkin hukkaan.Poista Google ja kaikki sen "palvelut" koneeltasi. Kovasti kivijalkakaupat tivaavat sähköpostiosoitetta "takuuasioiden" vuoksi. Kerran meinasi jäädä G-kodinkonekaupassa kaupat tekemättä kun parista haivenesta partaa kasvattava poju jäi spostiosoitetta utelemaan vaikka sanoin takuukuitin riittävän. Poista Google ja kaikki sen "palvelut" koneeltasi. Ehkä uloskirjaus riittää. Hakukoneena sitä on käytännössä pakko käyttää. Avasin uudistuneen Caravan-lehden. Niinhän tuo oli kuten etuteltassakin: Vaihdetaa fonttia, niin kaikki on senjälkeen uutta! ![]() Prätkää ja venettä lähtee käytöstäpoistoon nyt sellasta tahtia että Trafin systeemit on kovilla. Palveluita on siirretty toimijasta toiseen ja tuo on vaikuttanut hitauteen https://www.vero.fi/fi-FI/Tietoa_Verohallinnosta/Muutoksia2017/Sahkoiset_palvelut_palvelukatkon_aikana_(41684)
Tänään on hyvä pakastimen sulatuspäivä.
Tänään on hyvä pakastimen sulatuspäivä. Meillä tuo tehtiin jo ed. pakkasten aikaan, ennen joulua ja ... no nyt on sitten bränikät niin jääkaappi kuin pakastin talossa kun tuo pakastin ei enää tuon sulatuksen jälkeen halunnut lähteäkään uudelleen käyntiin. Joten aika "vaarallista" on tuo sulattelu => nuo tilalle tulleet molemmat ovatkin nyt sitten no frost -tyyppisiä, joten se niistä sulatteluista jatkossa ![]() Paleltu on, kun piti ulkona olla. Vika ei ole säässä vaan miehessä eli sen vaatetuksessa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2660 2661 [2662] 2663 2664 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|