Ei , kerrankaks vuodessa tuolla tulee käytyä muutenkin
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2639 2640 [2641] 2642 2643 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei , kerrankaks vuodessa tuolla tulee käytyä muutenkin
Kinkku 10-15kgEi hankittu kuin 8,5 kiloinen .Uudeks vuodeks toinen samanmoinen,sen verran käy syöjiä pyhien aikana
Vettä juomalla ja kusemalla on päivä mennyt. Jospa kohta kihti hieman helpottaisi.
Vettä juomalla ja kusemalla on päivä mennyt. Jospa kohta kihti hieman helpottaisi.Kestääkö kallaa syyä
Kestääkö kallaa syyä Broiskun siipiä, pähkinöitä, maksapateeta ja hieman viinaksia. Tulosta kuunnellessa meni viimme yö. ![]() Kävimpä S-Marketissa hakemassa Porkkanalaatikkoa
Broiskun siipiä, pähkinöitä, maksapateeta ja hieman viinaksia. Tulosta kuunnellessa meni viimme yö. Mitenkäs mulle tuli mieleen ..voi olla vääräkin mielikuva mutta, että maksaa ei sais syödä kihdin aikaan isällä joksu oli moinen vaiva ja se ei kylläkään naurattanut vaan päinvastoin... ![]()
Mitenkäs mulle tuli mieleen ..voi olla vääräkin mielikuvaAivan, ei maksaa eikä muitakaan sisäelimiä. Minulla lihalientä sisältämät eväät on pahimpia. Muikut ja silakat ei haittaa. Muutaman vuoden välein kihti laukeaa jossakin kohden. Yleensä varpaan tyvessä. Sormet tuntuu nyt viimmeisillä kerroilla olevan kohteena. Kovasti vettä (5l/vrk) auttaa parissa päivässä. Apurin lääkettä olen syönyt noin vuoden verran, ei ole kihtiä tuntunut
kaikkea olen syönyt paitsi muikkua. Uuden Bosch merkkisen astiapesukoneen laitoin reilu 15 vuotta vanhan Electroluxin tilalle mutta käyttöönotto siirtyi huomiseen kun uuden koneen vesiletkun liitin oli halkaisijaltaan 25mm ja hanassa 18mm. Poistoletku oli samaa kokoa kuin vanhassakin koneessa.
Varmistit varmasti, ettei koneen mukana tullut välikappaletta? Meillä ainakin pesu- ja tiskikoneessa oli mukana sovitteet eri kokoisille kierteille.
Miksi kosteutta tunkevalla kaasulla. Ulkovalolampun mukaan sulla on siellä sähköäkin.Tunnelmaa on kyllä ![]() Opetin Oonalle 8v. Hopeakorun tekoa, tehtiin korvikset hopeasta. Ensin hän virkkasi 0,3mm langasta 999hopeaa hiirenhäntää josta sen jälkeen kerittiin pallo johon sitte vaari laittoi renkaan ja korviskoukun. Eipä malttanut joulua odottaa jo oli antanut äitilleen ne.
Polkupyörä/roskakatoksesta pudotettu lunta pois katolta jotta ei ala katto vastailemaan vaunun antenniin. On niin loiva kattokulma ja senteistä kiinni että pitää silloin tällöin pudottaa lumia vähemmäksi.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2639 2640 [2641] 2642 2643 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|