Asennettu 1-vaiheinen kWh-mittari vaunuun, tarkistutin kytkennät virallisella taholla 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2632 2633 [2634] 2635 2636 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Asennettu 1-vaiheinen kWh-mittari vaunuun, tarkistutin kytkennät virallisella taholla
Vietetty sitä kuuluisaa miesaikaa
pojan kans saunottu ja nautittu rauhallisuudesta ilman akkojen kaakatusta ![]() Se on mukava kuulla! Itellä ollut miesaika tiukalla, mutta huomenna heltiää pikkuisen. Reilu vuorokausi.
Museokortilla kattomaan yksi näyttely ja perään syömään. Yksinäni ajattelin, turhan sosiaalista ollut viime ajat. Jatkuu Joulusiivous Huomenna
Ja Tytti ystävä pitää hyvänä
Pikkasen tein töitä. Enkelljoukkion joulukonsertissa kävin, komiasti soittivat. Viimmeiset pari kymmentä joulukorttia laitettu maailmalle. Eläkehakemus on nyt naputeltu, jos vuoden alusta källistelisi töiden lomassa eläkeukkona. Jollakin lailla on jo kuuskyt luvulta asti tullut väkerrettyä. Isäukeli jäi aikoinaan 65:na eläkkeelle, nyt minä myös.
![]() Nuorena lähet ja työkykyisenäkin ilmeisesti, vaan kyllä tuosta onnitella pitää. Itselleni ennustan 67-68 vuotta.
Kun jatkossa on aikaa, niin käypä vähän kauempana reissussa ja komiasti auton kanssa.
^
Kaikki pelaa, jopa pongolijännekkin. ![]() Kyllä tässä vielä muutama kuukausi menee pikkasen työnsyrjässä eläkkeen päälle. Outtelen vielä rauhassa emännän samaan matkaan, eläkelläisten kyytiin. ![]() Ja tienaat rahat verekseen kulkupeliin?
Nuorena lähet ja työkykyisenäkin ilmeisesti, vaan kyllä tuosta onnitella pitää. Itselleni ennustan 67-68 vuotta.Heh heh. 52v ja eläkkeelle. Elämä on valintoja ja jokainen voi arvioida itsensä, että tuliko pelattua kortit oikein.
![]() Mulla ei ole tapana naureskella muille, ei edes tässä tapauksessa.
Ja tienaat rahat verekseen kulkupeliin? Hieman virkeämpi kuljin on saatava. En maha mittään että suoni nousee otsaan kun autojono perässä kasvaa. ![]() Se vertaus isäukelin eläkeikään hieman ontui, kun hän kävi lauantainakin töissä. Jollain lailla vötjäkkeeksi tässä itsensä tuntee. ![]() Mulla ei ole tapana naureskella muille, ei edes tässä tapauksess En minäkään naura muille, vaan mietin omia valintojani. Se vertaus isäukelin eläkeikään hieman ontui, kun hän kävi lauantainakin töissä. Jollain lailla vötjäkkeeksi tässä itsensä tuntee. No niinpä. Minun isä oli alkuun, kun hommansa 50-luvulla aloitti, koko ajan lähtövalmiudessa. Hiljalleen sai sitten vapaaksi ensin joka toisen viikonlopun, lopulta jopa kaksi kolmesta ja arkenakin tarvitsi "päivystää" vain yksi yö. Likaista ja vaarallista työtä vielä. Aika hymyillen pitää omat noin 50 tunnin työviikot ottaa siihen verrattuna, etenkin kun lomat pyörii vielä paremmin. Ehkä jotakin opinkin ammatinvalinnan suhteen. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2632 2633 [2634] 2635 2636 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|