Sipun pop-up ravintola??Sipu tekee bisnestä,hyvä niin
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2612 2613 [2614] 2615 2616 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sipun pop-up ravintola??Sipu tekee bisnestä,hyvä niin
5 kg pottuloi ois kuorittavana Viisi kiloa pottuja vaatii jo tolokusti soossia, lotinata, kastiketta. ![]()
Viisi kiloa pottuja vaatii jo tolokusti soossia, lotinata, kastiketta.
Ei mitään kastiketta, eikä muutakaan vastaavaa!
Ei mitään kastiketta, eikä muutakaan vastaavaa! Aika yksitotista syötävää on pelkät perunat. ![]() Eikös lihakeittoon kuulu muutakin kun perunat?
Eikös lihakeittoon kuulu muutakin kun perunat?Facebookissa,keittelee nautaa Soppaan
Aika yksitotista syötävää on pelkät perunat. Facebookissa,keittelee nautaa Soppaan Pitäiskö mun vielä lisätä Sipulta sama lainaus, jonka jo lainasin aiemmin? Pitäiskö mun vielä lisätä Sipulta sama lainaus, jonka jo lainasin aiemmin?Siitäpäs vasta soppa syntyy! ![]() Siitäpäs vasta soppa syntyy!Lihasoppa ![]() MÄÄÄÄÄÄÄÄ KUOLEN NAURUUUN ![]() Huh-huh ...enpä olekka aikoihin näin paljo nauranu ihan silmist vesi valuu ![]() Juuh ....lihasoppaa vaan teen muutamille kymmenille kamusille ![]() Kävinpä taasen opetushommissa, tuli viesti että tuoppas iltapalaa tullessasi. Kait jotain oon tehny oikeinkin kun kotio tullessa oli sauna lämmin, kylmä olut odottamassa ja kynttilöitä palamassa vähän joka paikassa.
Kävinpä taasen opetushommissa, tuli viesti että tuoppas iltapalaa tullessasi. Kait jotain oon tehny oikeinkin kun kotio tullessa oli sauna lämmin, kylmä olut odottamassa ja kynttilöitä palamassa vähän joka paikassa. Oiskohan se oikein tekeminen tapahtunut peiton alla. Kävinpä taasen opetushommissa, tuli viesti että tuoppas iltapalaa tullessasi. Kait jotain oon tehny oikeinkin kun kotio tullessa oli sauna lämmin, kylmä olut odottamassa ja kynttilöitä palamassa vähän joka paikassa.Tai sitten on toivoa ilmassa ja sua pehmitetään ![]() Tässä illalla vaihdoin pyörään talvirenkaat. Eteen 4,8 tuumaisen ja taakse 4,0 tuumaisen kun leveämpää ei voinut laittaa, ettei ketju ota kiinni renkaan kylkeen. Muuten mahtuisi taaksekin 4,8 tuumainen.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2612 2613 [2614] 2615 2616 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|