Tuskin se läppä moottorin lämpöjä nostaa.No eipä tietenkään, mutta voishan jalkatila olla plussan puolella, hankala ajaa kun jalat jäätyy lattiaan kiinni...

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2611 2612 [2613] 2614 2615 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuskin se läppä moottorin lämpöjä nostaa.No eipä tietenkään, mutta voishan jalkatila olla plussan puolella, hankala ajaa kun jalat jäätyy lattiaan kiinni... ![]() RuskeatEn usko että edes katoit silmiin. ![]() En usko että edes katoit silmiin.Älä sano ![]() Älä sano Ja sitten heräsit sohvalta muistaen unen. ![]() Ja sitten heräsit sohvalta muistaen unen.Ja vaimo huutaa naama punaisena , etkö ole mitään muuta tehnyt hänen poissaollessa , kuin turhaa seisottanut ![]() Kateellisten panettelua.
![]() Ei pitäs laittaa Emmän työvuoroja FacebookJos Emmä onkin konnarin kanssa tutkimassa toistensa napoja Olen ihmetellyt mistä johtuu liian hyvät yöunet? Normaalisti yöunien pituus noin 5-6 tuntia alkaen noin 00.00-01.00 välisenä aikana. Päättyen kello: 05.00-06.00 .... Nyt kahtena aamuna herännyt vasta kello:10.00 tänään ja eilen kello:09.54. ![]()
Yö myssyistä, emännän kanssa pelehtimisestä, viileästä nukkumapaikasta, tai veriarvojen huonontuessa.
Tutkin särkynyttä linkoa. Ei ollut varmuussokka. Vaan hitsaus on pettänyt.
Yö myssyistä, emännän kanssa pelehtimisestä, viileästä nukkumapaikasta, tai veriarvojen huonontuessa. Yö myssyt pois suljettu. (alkoholi) Veriarvot yms, terveyteen liittyvät arvot suuren tutkimuksen (haigla) mukaan täydellisesti kunnossa. (terveet elämäntavat) Olen päättänyt elää ikuisesti, tähän hetkeen saakka on onnistunut. Noita lauvantaisen juhlien jälkeisiä astioita olen paikoileen kappeihin siirellyt
takkaan sytyttänyt valkeat ja kohta sytyttelen köökin hellan pesään tulet jotta saan lihakeiton hautumaan tollaset vanhat naudat on hyvä keitää ihan reisluti aikaa niihin käyttäen ja joskos sais vielä imurinkin hurisemaan niin voiskin alkaa iltaa viettää mutta ennen sitä 5 kg pottuloi ois kuorittavana ![]() Sipulla on ilmeisesti kunnon nälkä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2611 2612 [2613] 2614 2615 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|