Ok. Lähityöskentelyynhä n tuolla teholla ei pysty.Siinä kolme valo tehoa
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
http://www.valostore.fi/tuote/olight_r50/
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2605 2606 [2607] 2608 2609 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ok. Lähityöskentelyynhä n tuolla teholla ei pysty.Siinä kolme valo tehoa http://www.valostore.fi/tuote/olight_r50/ Ei onneksi alkoholiaEttei waan persota! minäkin vain uutetta en alkoholia ![]() Käytiin Viipurissa syömässä ja ostoksilla, jokunen joululahjakin tarttui mukaan.
Olen ihmetellyt mihin yläpalkista on hävinnyt avatar ja hakukenttä osio. En löytä mistään kohtaa mistä sen saisi palautettua. Tietääkö kukaan?
Olen ihmetellyt mihin yläpalkista on hävinnyt avatar ja hakukenttä osio. En löytä mistään kohtaa mistä sen saisi palautettua. Tietääkö kukaan? Oikealla ylhäällä sen m-auton alla on himmeä nuoli. Näppääppä sitä . Oikealla ylhäällä sen m-auton alla on himmeä nuoli. Näppääppä sitä . Hyvä seppoko, minä olen kanssa etsinyt että mistä sen saa takaisin. Oikealla ylhäällä sen m-auton alla on himmeä nuoli. Näppääppä sitä . Suuret kiitokset, siellähän se täppä oli. Kotiuduttu Mikkelistä, kotikaupungista ja laitettu sauna lämpiämään.
Mikkelissä hieno teatteri, teatterinjohtaja K Honkanen on saanut eloa teatteriin. Ohjelmassamme oli JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAA JA KAIKKI TAHTOO RAKASTAA, jälkimmäisessä rva ohjaaja Katriina kunnioitti katsojia istumalla vieraineen katsomossa, next to me. Kampparit taas, tuo kaksinkertainen Suomen mestari jääpallossa ja viime vuosien kestomenestyjä, rökitti stadin ylpeyttä HIFK:ta kernaasti, enemmän kuin Helsingin herrat kestivät, mutta tarpeeksi. On se vaan hieno kaupunki, Mikkeli. On se vaan hieno kaupunki, Mikkeli.Ja siitä on helppo ajaa ohi. Elä nyt ihmeessä ole noin positiivinen.
Muutaman kerran tavattu, niin siinä tarttunu.
Hienoa, " Maalimma pelastuu".
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2605 2606 [2607] 2608 2609 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|