palattiin kaverin kans mies aika reissulta... pitäsköhä vähä siivota
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kerrohan joskus, mitä tiellä tapahtui...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2592 2593 [2594] 2595 2596 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
palattiin kaverin kans mies aika reissulta... pitäsköhä vähä siivota Kerrohan joskus, mitä tiellä tapahtui... Takatallin matkamökistä siivosin. Nyt kahtellaan akkunasta ulos josko tuuli, 100 km/h, tyyntyisi pikkasen niin lenkille lähtisi.
Kohta se riemu repiää, aloitin tuon movirepin juonnin. Saas nährä koska se alkaa vaikuttamaan ja pönttö kutsuu
Kyll riemu kaukana kun bjärse repeää
![]()
Kerrohan joskus, mitä tiellä tapahtui...ei siinä paljo kertomista. rekkatuli vastaan mutkan takaa helevetin p*ska keli annoin kymmenen senttii liikaa tilaa ja sitt penkka vei voiton noin kolmensadan metrin taistelun jlkeen... vastaan tulia ei varmasti huomannut mitään ja oli häipyny mutkan taakse ennenkuin mun ogelmat kulmioitu todellisiksi.. pari hinurii tuli hätiin vähä reilun tunnin oottelun jälkeen ja toinen piti pystyssä ja toinen kisko ylös.. seuraavaksi oli leppiksen ajo lavetille ja kyyti Ouluun saatoi alkaa, Oulss sitt ajelin alas lavetilta ja peruutin talliin ja pikkuhiljaa täs kartottanu vainkoja Takatallin matkamökistä siivosin. Nyt kahtellaan akkunasta ulos josko tuuli, 100 km/h, tyyntyisi pikkasen niin lenkille lähtisi.härmäläiselle on vaikea suhteuttaa tuulen nopeus km/h versus m/s. ihme ettei toisesta ole tullut eu:n myötä vakiintunutta käsitettä tuulen nopeudesta ![]() Eikös tuo ole helppo suhteuttaa ku ajaa satasta ja työntää pään ulos ikkunasta
Eikös tuo ole helppo suhteuttaa ku ajaa satasta ja työntää pään ulos ikkunastavoi sen noinkin ajatella ![]()
härmäläiselle on vaikea suhteuttaa tuulen nopeus km/h versus m/s. ihme ettei toisesta ole tullut eu:n myötä vakiintunutta käsitettä tuulen nopeudesta 100km/h=27,78m/s. ^
Eikös myrskyrajakin ole härmäläisittäin jotain 25m/s...... Elikäs aika kovin siellä tuulee. 100km/h=27,78m/s.jos olen oikein ymmärtänyt, se ei ole ihan noin suoraan verrattavissa. toki voin olla väärässäkin. jos olen oikein ymmärtänyt, se ei ole ihan noin suoraan verrattavissa. toki voin olla väärässäkin. Kyllä se on, jaollinen sekunti määrällä, ja sitten kertomalla saadaan kyseinen tulos. Tai näin itse lasken... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2592 2593 [2594] 2595 2596 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|