rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 10173952 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.11.2025 kello on 09:31
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #38580 : 7.11.2016 kello on 20:47 »
Aamupäivästä tuli käytyä sairaalassa kontrollissa. Nielu ok. Leukanivelessä vielä lievää tulehdusta johtuen siitä että angiinan tapaisen tulehdustilan turvotus sai sen virheasentoon. Toiminta kuitenkin ok pinetä aristusta lukuunottamatta ja syödään vaan loppu bioottikuuri loppuun. Eiköhän tuo sitten tokene pois parissa päivässä.

Hymerillä tuli vähän ajeltua ja koklattua lämmitysjärjestelmä n toimivuutta.Hitsin raaka tuuli.Pakkanen muuten ihan kesy.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:04
  • Kulkija
« Vastaus #38581 : 7.11.2016 kello on 22:24 »
Olen ollut aina huonolla palkalla, elän persaukisena nytkin. Kaksi museoikäistä autoa olen kuitenkin nykyään pystynyt pitämään. Mutta renkaita en ole vaihattanut, ettei sitten vaihtaessa maha olisi niin pahasti tiellä.  ;D

Pitää tehdä mahan vierestä hommat, jos ei suoraan pysty.

Eipä palkka vieläkään niin iso ole, että maksaisin jollekin yksinkertaisesta hommasta, jonka itse osaan. Ihan kohtuumukavaa puuhaahan tuo, kun vaan tekee ajoissa eikä jätä pimeään pakkasiltaan tai kaljamakeleille.

--------------------

Pistin Rytkyn talliin lämpiämään, olin unohtanut laittaa talvinesteet pissapojan säiliöön. Raakaa ainetta on ostettava, kun pytty ei ole tyhjä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #38582 : 7.11.2016 kello on 22:26 »
Tänään aloitin kädenkäytön harjoittelun. 4viikkoa ollut käsi paikoillaan, kankeeta on mutta eiköhän se siitä. Vuodenpäästä varmasti jo kunnossa.

Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
« Vastaus #38583 : 7.11.2016 kello on 22:35 »
Tänään aloitin kädenkäytön harjoittelun. 4viikkoa ollut käsi paikoillaan, kankeeta on mutta eiköhän se siitä. Vuodenpäästä varmasti jo kunnossa.

Jos olkapäästä lähti sijoiltaan, saattaa mennä todella pitkäänkin.
Nimim. kokemusta omaava  >:(

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
« Vastaus #38584 : 7.11.2016 kello on 22:41 »
Jos olkapäästä lähti sijoiltaan, saattaa mennä todella pitkäänkin.
Nimim. kokemusta omaava  >:(
Olkapää kävi pois paikoiltaan, onneksi sen sain nitkutettua paikoilleen hetimiten. Olkakupista vaan irtosi isohko palanen joka leikkauksessa ruuvattiin paikoilleen, olkaluun päässäkin oli hiusmurtumaa. Oli niin hankalassa paikassa korjata niin joutuivat jänteen irrottamaan ja tekemään tilaa operoida. Paljon varmasti vaatii treeniä ja aikaa jotta tulee kuntoon. Tammikuussa on tavoite olla taas fillarinselässä metsässä.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #38585 : 7.11.2016 kello on 22:42 »
    Olkapää kävi pois paikoiltaan, onneksi sen sain nitkutettua paikoilleen hetimiten. Olkakupista vaan irtosi isohko palanen joka leikkauksessa ruuvattiin paikoilleen, olkaluun päässäkin oli hiusmurtumaa. Oli niin hankalassa paikassa korjata niin joutuivat jänteen irrottamaan ja tekemään tilaa operoida. Paljon varmasti vaatii treeniä ja aikaa jotta tulee kuntoon. Tammikuussa on tavoite olla taas fillarinselässä metsässä.

Toivotaan parasta mahdollista toipumista ja entistä ehompaan kuntoon. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
    « Vastaus #38586 : 7.11.2016 kello on 22:55 »
    On on  Thumb Entisenä kauppiaana tiedän. Kannustan kaikkia syömään vihanneksia mut nyt mennään täällä
    säästöbudjetilla.
    Juurekset ovat edullisia ympärivuoden. Ja kaalista saa erinomaista ruokaa.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
    « Vastaus #38587 : 7.11.2016 kello on 22:57 »

Minulla lähti paikoiltaan kanssa, saatiin heti takaisin.
    Jänneoperaatio, eli hauiksen pitkä jänne ja siitä pätkä pois, sekä uusi kiinnitys.
    Rustovauriot yms. oli sen verran hyvin paikoillaan, ettei niille tehty mitään.

Se ei tietenkään auttanut asiaa, että tapahtui syyskuun alussa ja eihän sitä voinut metsästyshommia lopetella.
    Vieläpä oikea olkapää ja tietenkin siltä puolen ammunkin haulikolla. Ois tosin passannut 1 piippuinenkin, kun se toinen laukus ammuttiin aina semmoiseen 'usvaan'  :o

Noh, tapahtumasta rapia 2v aikaa ja nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa ja kohtuu kivuton.
    Voimaharjoittelua ois ehkä enempi pitänyt vaan tehdä kuntoutuksena, mutta salihommat jäi jo siihen ahtauma vaivoihin, mikä johti ensimmäiseen leikkaukseen 3v sitten.
    Pahimmassa tapauksessa varsin pitkäaikaisia vikoja, jos entiselleen enää edes tulee..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #38588 : 8.11.2016 kello on 08:55 »
    Juurekset ovat edullisia ympärivuoden. Ja kaalista saa erinomaista ruokaa.
    Näin on  Thumb Käytän paljon juureksia talvella uunijuureksina. Pataruokien kylkeen
    hyviä lisukkeita.

---------------------------------------------
    Olkapääleikkauksen kokeneena voin kertoa että kuntoutus on kovaa mutta palkitsee kun ei jää liikerajoitteita.
    Tsemppiä eura665 lle kuntoutukseen  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:30
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #38589 : 8.11.2016 kello on 09:20 »
    Eipä palkka vieläkään niin iso ole, että maksaisin jollekin yksinkertaisesta hommasta, jonka itse osaan. Ihan kohtuumukavaa puuhaahan tuo, kun vaan tekee ajoissa eikä jätä pimeään pakkasiltaan tai kaljamakeleille.

Ja vaikka palkan puolesta pystyisinkin, niin silti ihan omaa harrastusta ja hauskuutta nuo hommat on itse hoitaa kun vaan tykkää puuhastella kaikenlaista pientä. Vähän sama se oli tänäkin aamuna kun tuota lunta "pikkasen" tänne PK-seudulle taas on tulollaan, niin koirat kun oli saatu lenkitettyä, tartuttiin samaan syssyyn ensin lapioon ja sitten kolaan. Siinä se meni yhdellä puuhastelulla niin oma piha kuin katuosuuskin koko leveydeltään. Tai no myönnetään että se paras paikka tuolle pihan lumelle on ojassa, tuolla kadun toisella puolen, niin siksi tuo katuosuuskin tulee siinä ikäänkuin samalla kolattua ::)

Ja tästä kun oli sisään takasin päästy, alotettiin sitten vasta ne normaalit aamutoimet aamupaloineen yms. Puurokin hautuu helposti kun nakkaa kulhoon 2dl kaurahiutaleita, 4dl vedenkeittimestä kiehuvaa vettä päälle ja peittelee kulhon kannen alle. Siinä se hautuu samalla kun käy suihkussa ja on valmista nautittavaksi vielä ennen töihin lähtöä. Hyvin sai herätyksen tuossa lumitöissä, pienen hien pintaan ja silleen = varsin hyvä fiilis töihin lähtiessä Thumb

Eikä tuo työmatkakaan nyt silleen kun reitit sattuu sopivasti (Vantaan Ikea > Hki-Vantaa). Näilläkään keleillä kun ei ruuhkissa seistä tarttenut ja lähes tikkarinopeuksia pääsi koko Kehä III matkan tulemaan 8)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #38590 : 8.11.2016 kello on 09:26 »
    Herätty,kahvia nautin.Tänään pitäs lähteä yksin Shoppailemaan,tietää rahan menoa ;) Sitten pitäs laittaa pari hautaa talvi kuntoon :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #38591 : 8.11.2016 kello on 09:31 »
    Rengastyöt hoidan itse omiin autoihin niin kauan kun jaksan. Sesongin ulkopuolella liikkeet tekee kohtalaisen hyvää työtä ja kiristää ne jopa momenttiin, kiireaikana raasti vaan pulttipyssyllä kireäksi. Aina ei myöskään nosto tapahdu oikein ja tuloksena runnottu peltisauma tai lommo helmassa.
    Tänään pitäisi Alfa ajaa johinkin halliin ja siihen saada laitettua talvikumit. Neidillä jolla tuo on käytössä loppuu syysloma tänään ja tänään hänellä yhtäkkiä onkin aikaa. TI hallin vuokralla saisi melkein vaihdon liikkestä, mutta kyllä minä itse haluan tuon tehdä. Ja tulee samalla jarrut ja nivelet katsottua.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.04.2023 kello on 16:44
    • Nurmijärvi
    « Vastaus #38592 : 8.11.2016 kello on 09:38 »
    Noin ½ tunnin lumi jumppa tuli tehtyä.
    Kylmä on viima mutta hiki tuli, -7c.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #38593 : 8.11.2016 kello on 10:40 »
    ihan omaa harrastusta ja hauskuutta nuo hommat on itse hoitaa kun vaan tykkää puuhastella kaikenlaista pientä.

Juuri näin. Täälläkin satoi lunta noin 10 cm:ä viime yön aikana. Harrastuksen ja hapen saamisen  hengessä askartelin taloyhtiön edustalta, etu-,ja takapuolelta kulkukäytävät lumesta puhtaaksi.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #38594 : 8.11.2016 kello on 14:13 »
    Hommat hoidettu,ja tuli 64e säästö ;) :D

anything