Koirat kulki vähän pidemmät matkat

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2535 2536 [2537] 2538 2539 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Koirat kulki vähän pidemmät matkat ![]()
Rentoutuminen hyvä, mutta mulle itseni kehittäminen on tärkeämpää. Siksi museoita ja kaupunkeja, vaikka kävin kyllä eilen rannallakin. Siellä kun oli satama, kuivatelakka ja parisataavuotias purjelaiva. Mitenkähän kehittynyt tuosta Alanista tuleneekaan. ![]() Mitenkähän kehittynyt tuosta Alanista tuleneekaan. Ainai kahtelu kyky kehittyy. ![]() ![]() Tuolla sitä tuli keikuttua eilen kun asennettiin taulunumerointia, tänään pysyttiin maanpinnalla kun tolpituksien tuentaa lisättiin. www.keuruunampumaur heilukeskus.fi Honkte kesäpyörien pesu ja varastointi. Loppuviikosta pitäis vielä vaunu pesta ja siirtää talvisäilytykseen. Missäs ne silikooni kuvat on? ![]() Vois joku jolla äly ja valtuudet riittää tehdä äänestyksen. Ja säännöissä tietysti määräys että äänestys on näytettävä sille sen hetkisen ihmissuhteen toiselle osapuolelle. Kiitos jo etukäteen toteuttajalle. ![]() On se tuo muovi kumma homma, toiset haluaa sitä taloonsa ja akkaansa, toiset ei edes ota käteen muovikassia, kumpi olet ?Kyllä luomu on luomu On se tuo muovi kumma homma, toiset haluaa sitä taloonsa ja akkaansa, toiset ei edes ota käteen muovikassia, kumpi olet ?Kehtaisiko , itse olen luomumiehiä ![]() ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2535 2536 [2537] 2538 2539 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|