rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9974836 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #37785 : 11.10.2016 kello on 08:33 »
Tuli kilometrille hintaa.

Jos mulla olisi ollut tuo, eikä 450 GS Suzuki, olisin todennäköisesti ajellutkin enemmän. Sen kanssa musta ei oikein tullut kaveria, joten tein johtopäätökset juurikin tuon euroa per km -perusteella..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #37786 : 11.10.2016 kello on 08:51 »
Ei tuntunut -70 luvun alussa että ollaan rautapersitä, kun emännän kanssa käytiin Inarissa ja Kilpisjärvellä kaks puolikkaalla Jawalla. Ei helpottanut, vaikka Ivalosta ostettiin superlonin palanen takapuolen alle.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:24
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #37787 : 11.10.2016 kello on 08:56 »
Tuli kilometrille hintaa.

Vak.maksut täyskaskoineen IF:ssä alle 250e vuodessa, joten ei tuo nyt niin kallista kuitenkaan ole. Onpahan joku fillari talossa kun mieli tekee ajaa, tuollainen kustannus juuri talouttakaan stressaa. Tosin nythän ne on nykertämässä noillekin ajoneuvoveroa, joka kuulemma olisi kilpien omistustukseen perustuva, maksoit joka tapauksessa, ajoit tahi et, oli rekisterissä käyttöönotettuna tahi ei. Ainoastaan kilvet palauttamalla siltä voisi kuulemma ehkä säästyä >:D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #37788 : 11.10.2016 kello on 09:17 »
    Tässä tutkimustulos siitä, millainen motoristi on.

http://www.smoto.fi/?p=4178

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
    • Kulkija
    « Vastaus #37789 : 11.10.2016 kello on 10:06 »
    Vak.maksut täyskaskoineen IF:ssä alle 250e vuodessa, joten ei tuo nyt niin kallista kuitenkaan ole.

Yli euron kilometri, jos arvioin oikein? No eihän tuo kallista ole. :) Sun pitää ajaa sillä enemmän.

Mutta mukava sohva, ite tykkään noista kyllä, kun olen jonkun kerran vuokraillut ja koeajellut.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:24
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #37790 : 11.10.2016 kello on 10:26 »
    Mutta mukava sohva, ite tykkään noista kyllä, kun olen jonkun kerran vuokraillut ja koeajellut.

No juurikin se ajamisen helppous ja soffan mukavuus on ne mitkä tuossa pyörätyypissä viehättää. Ja juuri tuo Honda FSS600 Silverwing on vak.maksuissa nimimoitu, tekniikaltaan luotettava, käyntivarma 2-syl PGMFI-ruisku ja malli on yhä tuotannossa about muuttumattomana sitten syntymänsä -01. Ekat 100tkm on näillä vasta sisäänajoa, joka kohta rupeaa tällä omallani olemaankin jo takana, mittarissa nyt n. 86tkm :D

• Vieras
    « Vastaus #37791 : 11.10.2016 kello on 11:49 »

Hammaslääkärissä kävin. Kulmahammas jäi sinne.  :) Thumb

Edellisen hampaan poistin tänä kesänä itse, tosin ei ollut kulmahammas.  :) Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:51
    « Vastaus #37792 : 11.10.2016 kello on 12:08 »
    Ajokorttilekurissa käynti - seuraavat viisi vuotta säilyvät ammattiajolupa ja kortin 7 merkkinen ajokorttiluokka  :P eikä tarvetta minkäänlaisille rilleille, saati millekään lääkkeille :D

Sain samalla puhumisella 2 piikkiä ja rokotuskortin sekä luvan labraa "suureen veren kuvaan" - tietäs taas pitkästä aikaa arvot  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    « Vastaus #37793 : 11.10.2016 kello on 12:08 »

Näppäsin uuven tiskikonneen kaappiinsa.
    On se tämä nykyaika hienoo ko poijat kiikuttaa uuvet vehkeet rappusille ja met vain tässä naputellessa ostellaan kaikenlaista .
    Giganttikin joka helkutin käänteestä lähettää tekstiviestiä ja säähköpostia että oothan kotona kun paketti tullee kun poijat otti sen jo perjantaina kiitolinjaan ja alunpittäinkin olin valinnu ite toimituspäivän ,ilmaaseksi ja että tännään oon kotona koko päivän.
    Vanhan konneen kuletan keräyspaikalle ite ja ilmaaseksi sen sinne saa jättä kun yhen vain tuo.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:51
    « Vastaus #37794 : 11.10.2016 kello on 12:18 »
    ^
    Mulle ei gaijanti ilmaiset kuljetukset kelvannut kun piti saada heti - vaihtomotivaatio päällä  ;D

Vanhan (11v) myin tori.fi:ssä - 60€ nettosin siitä kun nakkasin duunimatkalla mamulle. Sortin(kierrätys)asema olis ollut seuraava osoite..
    Mutt mieluummin toimiva kone kiertoo ku paaliin.. Noille löytyy paljon ottajia, ja hintaa ku on joku kymppi niin välikädet eivät kiinnostu. Kuljetus on myyntivaltti valkoisissa koneissa, oli sen ostaja vaikka ihan tavan yh-äet ;)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #37795 : 11.10.2016 kello on 12:31 »

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
    « Vastaus #37796 : 11.10.2016 kello on 13:15 »
    Videota pukkaa  :)

Hyvä on video !!!!  Thumb
    Saattaa osa porukasta olla flunssassa, but so what !

• Vieras
    « Vastaus #37797 : 11.10.2016 kello on 13:50 »
    Siinä se on.

Viimeinen minun tekemä nojatuoli.

Jotain pientä saatan vielä puuhastella joutessani.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #37798 : 11.10.2016 kello on 13:54 »
    Hieno on tuoli Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    « Vastaus #37799 : 11.10.2016 kello on 14:11 »
    ^
    Mulle ei gaijanti ilmaiset kuljetukset kelvannut kun piti saada heti - vaihtomotivaatio päällä  ;D

Vanhan (11v) myin tori.fi:ssä - 60€ nettosin siitä kun nakkasin duunimatkalla mamulle. Sortin(kierrätys)asema olis ollut seuraava osoite..
    Mutt mieluummin toimiva kone kiertoo ku paaliin.. Noille löytyy paljon ottajia, ja hintaa ku on joku kymppi niin välikädet eivät kiinnostu. Kuljetus on myyntivaltti valkoisissa koneissa, oli sen ostaja vaikka ihan tavan yh-äet ;)
    Entinen lakkasi toimimasta niin ei sitä voi myydä .