Et taida olla asentaja?Mites sulla kesällä aurinko ottopäivätkun ainakin minulla, kun viis päivää viikossa noita romuja rassaa, niin viikonlopun mielekäs tekeminen on jotain muuta, kun autonkorjausta
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2512 2513 [2514] 2515 2516 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Et taida olla asentaja?Mites sulla kesällä aurinko ottopäivät Laitoin Hondan keulalle vuosia piilossa olleet lisäpitkät.Olivat aikanaan muka jonkin testin voittajat,taattua Biltema laatua Älä naura, ne on oikeesti hyvät. Ainakin uutena. Ei ollut Miten niin 'ei ollut'? Et taida olla asentaja? Enemmän harrastelija. Viikolla tuppaa nuo leipätyöt viemään kaiken ajan. Viikonloppuna voi sitten harrastaa, vie ajatukset pois toimisto hommista. Mites sulla kesällä aurinko ottopäivätNe on ne kaks päivää viikosta, jotka ei ole asennuspäiviä Totesin, että minua luultiin robotiksi näillä sivuilla.
Just tultiin Saunasta
Meillä hyvä sopimus jotta se pesee,mun vehkeen ja minä sen ![]() Just tultiin Saunasta Ootkos koiran hommannu ? Kun puhuttelumuoto on "se" ja "sen" ![]() Ootkos koiran hommannu ?Olisko heidän kissasta kyse.
Just tultiin Saunasta Siinä pitää olla varovainen, jos yht`äkkiä pomppaa etunojaan, ettei emännälle tule musta silmä. ![]()
^
Koirako Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2512 2513 [2514] 2515 2516 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|