Puhut vähä mut asiaa , ja sit tikkakosket perään
Sitä on helppo vaihtoa suunnitella varsinkin jos se vaihdettava on jo vaihtanut vaihtajan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2465 2466 [2467] 2468 2469 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Puhut vähä mut asiaa , ja sit tikkakosket perään Sitä on helppo vaihtoa suunnitella varsinkin jos se vaihdettava on jo vaihtanut vaihtajan. Älä luovuta Elämä on valintoja täynnä. Vaatame......( on oikeasti kirjoitettu) ^ En ota kantaa tähän asiaan. Haluan itse kokea live'nä asiana asioiden todellisuuden. Sorry, perdon, vabandus, kiitos No niin, nyt on ekat tunnit ketjukurssia pidetty, mukavaa oli ja aika mennä hutkahti tosi nopeesti. Poika kävi hesasta ostamassa volvon, olisko ollu joku xc90 tai jotain sinnepäin. Eiköhän kohta pääse koeajolle.Varo ettei tartu tauti ![]() Varo ettei tartu tautiJa se on pahatauti No niin, nyt on ekat tunnit ketjukurssia pidetty, mukavaa oli ja aika mennä hutkahti tosi nopeesti. Poika kävi hesasta ostamassa volvon, olisko ollu joku xc90 tai jotain sinnepäin. Eiköhän kohta pääse koeajolle.oliko tätä uutta korimallia?on tosi hieno peli,itekin katsellut sillä silmällä jos ostais oliko tätä uutta korimallia?on tosi hieno peli,itekin katsellut sillä silmällä jos ostaisEnpä osaa korimallista sanoa yhtään mitään,en edes tiiä vuosimallia. En mä autojen korimalleista mitään tiiä . Mutta oli poika tyytyväinen, naama oli niin muikeena kun vähän kehuin volvoo, mutta isolta se näytti ja tuntu, tokkopa mahtuis edes meidän talliin, jos mahtuukin niin saiskohan edes ovea raotettua että autosta ulos pääsisi. Olishan se passatti tälläselle "herrasmiehelle" sopiva auto, marraskuussahan poika sen vasta saa myydä ettei veroja tartte maksaa. Rouva oli tilannu eteeristen öljyjen ja tuoksujen esittelyn. Jo vain niillä kaikki vaivat paranee😂. Tai sitten esittelijän tilin saldo .Minulla totuttuun tapaan virolaisten kanssa oma "parlamentti." Asi korras. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2465 2466 [2467] 2468 2469 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|