Sattupa matkalla,myös erikoinen tapaus,kun matkailuauto näytti vilkulla jotta ohi vaan,menin ohi ja kiitin vilkulla räpsäytti myös valoja sen jälkeen kun olin kiittänyt,oikeata meininkiä
Jokasen ois hyvä ottaa mallia

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2443 2444 [2445] 2446 2447 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sattupa matkalla,myös erikoinen tapaus,kun matkailuauto näytti vilkulla jotta ohi vaan,menin ohi ja kiitin vilkulla räpsäytti myös valoja sen jälkeen kun olin kiittänyt,oikeata meininkiä
![]() Jokasen ois hyvä ottaa mallia Luulen että täällä moni tekeekin noin mutta edelleen odotan tarkennusta tuohon miltä matkalta tuo 102 km/h keskinopeus oikein oli.. Kun näkihän tuon heti että et mitään ylinopeutta ole reissulla ajanut...kuten en minäkään. Luulen että täällä moni tekeekin noin mutta edelleen odotan tarkennusta tuohon miltä matkalta tuo 102 km/h keskinopeus oikein oli..En muista pätkää miltä matkalta katsoin,ja vakkarissa oli koko ajan satasen alueella 115km/h
Pojat perskele. Ei ole kehumista jos ylinopeutta ajelee ilman onnettomuutta. Eilen tulin Tervosta. Joku oli myös yrittänyt enaria, mese oli kaukana vesakossa.
![]()
En muista pätkää miltä matkalta katsoin,ja vakkarissa oli koko ajan satasen alueella 115km/h Näin entinen ammattiautoilija kehuu ja antaa esimerkkiä.
Hain Haimerin uudet Hankookit liikkeestä ja vein allepanijalle.
Tämän syksyn viimeiset klapit pilkottu ja pinottu. Näin entinen ammattiautoilija kehuu ja antaa esimerkkiä.Ei pidä yhdistää bisnesmatkoja ja lomareissuja keskenään,vaikka vaunuperässä mennään 87km/h Oli siinä taukojakin Olin aamupäivällä kuntosalilla ja uimassa
sit käväsin kotona ruokatunnilla ja kohta Laviskurssille jotta liikunnallinen maanantai on kohta liikkumisen puolesta suorutettu kun nyt saan tuon lasvistunnin suoretettua niin eiköhän olekkin soffalla löhöily... loppuillaksi ansaittu hyvällä omallatunnolla jopa ![]() Vaihdettu vetojuhtaa Portterista Volvo V70:een. Toivottavasti kestää pidempään kuin VW.Ei kestänyt Jos jollain autojen kans huonoa tuuria niin mulla.Vectra kesti puoli vuotta,Portteri 2kk ja Volvo 2vrk. Volvo hyytyi...huomenna kattovat mitä syöny. Ahtovuoto siinä ainaki oli ja nyt näytti ajotietokone että hiukkassuodatin täysi. Taitaapi vika olla noissa. Keskiviikolle olisi ollut huoltoaika,mutta joutuu viemään päivystykseen jo aiemmin. Tohtineeko tuota nousta enää edes polkupyörän selkään....seki jättää välille ![]() Kävelty Oulangan kansallispuistossa, Kiutakönkäällä jne. Olipas hyviä kuvia Aamusta kävin lenkillä, sitten kaupassa, sitten aloin siivota kun vihdoikin on viileä keli ( + 25 ) niin ei niin hikoiluta vetää perässä imuria. Nyt laittelen ruuat viittä vaille valmiiksi jotta ovat nopeat tehdä kun saavutaan kotiin.
Eli seuraavaksi 5 km päähän koirien kanssa vaimoa vastaan kävellen. P. s. Paappa diplomaatti paremmaks. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2443 2444 [2445] 2446 2447 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|