Vähän käsissä tuntuu eilinen pensasaitojen leikkuu, on kai niitä 60 metriä yhteensä. Hyvä kone on, vaan raskas.
Vähän käsissä tuntuu eilinen pensasaitojen leikkuu, on kai niitä 60 metriä yhteensä. Hyvä kone on, vaan raskas.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2432 2433 [2434] 2435 2436 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vähän käsissä tuntuu eilinen pensasaitojen leikkuu, on kai niitä 60 metriä yhteensä. Hyvä kone on, vaan raskas. Herätty kello:08.00 pilvipoutaiseen maantai aamuun. Nyt nautiskelen vaimon keittämää aamukahvia. Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Töihin tultu, ei vaan ole mitään hommia tällepäivälle. Kivahan se on kaivinkoneessa istuksia koko helvetinpäivä tekemättä mitään, no istuskellaan vaan kun vielä on näköjään kaupungilla rahaa.Mulla kaveri vaihtoi hommia kun hermo ei kestänyt joutenoloa puistotoimiston ajossa. Oli liikaa luppoaikaa ja sehän ei kaverille sopinut. Oli sitä mieltä jos ollaan töissä niin silloin tehdään töitä. Mulle kanssa on rankkaa olla tekemättä töissä yhtään mitään,vuoron tai kaksi siitä nauttii mut sitten alkaa ottaa tekemättömyys pattii,alkaa väsyttämään ym. Työ päivän jälkeen on pirun väsynyt,niinkuin oli oikein tosissaan töitä tehnyt. Se odottelu syö miestä,kun työmaalla täytyy olla, jos joku kuitenkin tarvitsis palveluja.
![]() ![]() Ensin pitivät hulluna, sitten ei meinannut selvitä, että mitä tehdään kun joku haluaa irtisanoutua. Ei ollut kukaan miesmuistiin niin tehnyt. ![]() Sen jälkeen sitten piikillä. eli uimahalilla .. ![]() ensin kuntosalilla 1 t ja sitten uimassa saman verran joka kyllä sisälsi aika pitkät venytykset .. Kyllä taas tuli niin mahtava fiilis tuolla olessa etten näin äkkiseltään osaa, sitä mihinkään muuhunkaan verrata
![]() 3GS pääsee 6,5 vuoden käytön jälkeen eläkkeelle. Mitäänhän nämä iPhonet ei kestä - no ei sen akku enää uusi ole, mutta päivän toimii ja osan aktiivikäytössä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2432 2433 [2434] 2435 2436 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|