Arska100 kanssa vahdivaihto tehty kenties ?Niin tehtiin..

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2418 2419 [2420] 2421 2422 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Arska100 kanssa vahdivaihto tehty kenties ?Niin tehtiin.. ![]() No minä olin siellä to-la (paikalla I3 tosin vain illasta varhaiseen aamuun), ja samaa kärryä kattelin. Kun sen kulmalta skidit ylsi pokestopille.
Raaseporista kotia ajelin, Fiskarsin kautta. No minä olin siellä to-la (paikalla I3 tosin vain illasta varhaiseen aamuun), ja samaa kärryä kattelin. Kun sen kulmalta skidit ylsi pokestopille.Kävitkö maissia ostamassa ![]() I 8 sen verran kaukana poke stopista että joutui poika käymään ulkona.
Katseltu säätilaa ja odoteltu, että loppukuu olisi sateettomampaa. Eilen sato jälleen 27 mm puolenpäivän aikaan.
Kävitkö maissia ostamassa Kyllä jäi ensi reissuun, mutta muistiin tallensin. Fiskarsista ajettiin pikkutietä Karjalohjalle ja Sammattiin, ihmeteltiin taantunutta maaseutua. Oli kello jo sen verta paljon, että melkein yhdeltä istumalta kotia, mitä nyt Tuulosessa kahvit. Laitoin neljään koneeseen SSD levyt , win10:n ja parissa jo Anniversary updatekin sisällä.
Kävinpä joutessani tutustumassa kotipitäjän
1400 luvulla rakennettuun kirkkoon. Tais olla siihen aikaan suosittua ja suotavaakin kielen näyttö myös pyhässä huoneessa. Laitoin neljään koneeseen SSD levyt , win10:n ja parissa jo Anniversary updatekin sisällä.Tällaisesta juuri luin, jos hdd ja ssd kombinaatteja.. http://www.digitoday.fi/data/2016/08/15/nyt-tarkkana-onko-sinulla-windows-10-ja-ssd-levy/20168493/66 Pitääkö tuo Anniversary manuaalisesti laittaa, vai tuleeko jo automatik?
Tutkinut peräkärrin valoja. Toisen takavalon yksi kontakti ruostunut poikki. Siis takavalot uusittava. Oikea etuäärivalo toimii, ei toimi, toimii...... Ei ole vilkku vaikka vilkkuukin. En meinaa keksiä katkoksen syytä. Jatkoin valojen tutkimista asentamalla ja kytkemällä uudet valaisimet. Samalla totesin, ettei jarruvalot toimi. Syynä 7-napaisessa johtimessa oleva katkos. Siis koko sähköjärjestelmä uusiksi. Saan samalla väärän värijärjestelmän korjattua oikeaksi. Korjattu veneveistämön kuljetuskalustoa Mietin ja mietin, vaan ei tietämättömälle aukea, mistä kuvassa on kysymys. ![]() Mietin ja mietin, vaan ei tietämättömälle aukea, mistä kuvassa on kysymys.Laivalohkojen siirtomasiina. Hyttikin näkyy kun tarkasti kattoo ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2418 2419 [2420] 2421 2422 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|