|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2406 2407 [2408] 2409 2410 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Missäpäin vedät karaokea? Paikka ja linkki näkyy tuossa minun tekstien alla eli Hopeaperä Simo. Pitääpä käydä laulamassa joskus Tervetuloa paikan päälle.
![]()
Eilen huomasin että tossa mun matka aytossa on tuo fiiatin tyyppivika, maalipinta irtoaa pohjamaalista. Konepellistä on pari kynnenkokoista palaa maalia jo irronnut, irtoaa ihan sormella pyyhkäsemällä. Sekin vielä... Loma loppu ja nyt mulla alkoi lomalta paluu viikko. Hiljalleen totuttelen työmaalla oloon ja hengaillen työkaverien kanssa. Jossain vaiheessa alkaa totuttelu työntekoon.Minkä ikäinen auto alla?Ja kilsat? On kyllä karsea tyyppivika. Säähän meinaat kalliin ostaa ![]() Nyt kun saisi talon kaupaksi niin pääsis hakemaan uutta. ^Niin meinaan ja muutan siihen asumaan ....eikun tarkotus on muuttaa vaimon kanssa reilusti pienempään asuntoon ja näistä kaupoista jääpi pikkusen ylitte.sitten Porvoossa tankkaamassa ja äsken lähi marketista kaljaa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2406 2407 [2408] 2409 2410 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|