Palattu lomilta töihin tienaamaan uutta lomaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2398 2399 [2400] 2401 2402 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Palattu lomilta töihin tienaamaan uutta lomaa.
Kaivettu tallista kolmosauto ja vaihdettu siihen kesärenkaat kun vaimon autosta meni vesipumppu eikä sillä voi ajaa
![]()
Vahinkoilmoitus vakuuttajalle.
Maksettu vähän veroja, kun pyysivät. Veneen pesin ja kehittelivät lokinkarkotinta.
Veneen pesin ja kehittelivät lokinkarkotinta.Täälläpäin on mökkien ja veneiden katoille,terasseille ilmaantunut punaisia ämpäreitä ja vateja, toimivat kuulemma oikein hyvin lokkien karkoittamiseen. Meillä taas on terasilla harmina harakat,ne karkoittaa tehokkaasti kuminen käärme. Mulla on cd-levyjä vilkkumassa... versiossa 1 siimat katkeili viikossa, nyt on järeämpi kiinnitys.
Punaisesta ämpäristä olen kuullut, mutta nyt uskon, kun tieto on useammasta kuin yhdestä lähteestä.
Täälläpäin on mökkien ja veneiden katoille,terasseille ilmaantunut punaisia ämpäreitä ja vateja, toimivat kuulemma oikein hyvin lokkien karkoittamiseen. Tuolla Kuopion venesatamassa ei lokit ole moksiskaan noista kumikäärmeistä. Toimiikohan terassilla paremmin, kun on helposti vähän siirrettävissä? Mulla ei kumikäärme veneessä auttanut, vaan ei harakat siellä ongelmana olleetkaan vaan juurikin lokit.
Ämpäri pitää laittaa testiin. Hommaa ämpärin sijasta muovinen joutsen, toimii paremmin.
Hommaa ämpärin sijasta muovinen joutsen, toimii paremmin. Vähän hankala venesatamassa... ![]() Siirretään kuljin lohenpyrstöön, eipä ole siellä vielä tullut koskaan käytyä.
Eksyin nettiveneeseen, vaan ei riitä rahat ja Hymeriä en taida myydä.
------------------------------------------ Siirretään kuljin lohenpyrstöön, eipä ole siellä vielä tullut koskaan käytyä. Perämeressä on lämmin vesi, ei kun uimaan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2398 2399 [2400] 2401 2402 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|