En jääny jälkiä rapsimaan,parin litran kans tulin kotiin
.Sääskiä oli kiitettävästi,ja äkäisiä
.No onneksi on muitakin paikkoja joista olemme tytön porukan kans saaneet vuosia poimia yksin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2389 2390 [2391] 2392 2393 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En jääny jälkiä rapsimaan,parin litran kans tulin kotiin .Sääskiä oli kiitettävästi,ja äkäisiä .No onneksi on muitakin paikkoja joista olemme tytön porukan kans saaneet vuosia poimia yksin ![]() https://www.blocket.se/ystad/Bentley_Brooklands_68145766.htm?ca=23_13&w=3 Sama oli poiketa tähän kotimatkalla niin pääsee lapset vatkaamaan itseään tivoliin. Kesäkuussä kun menomatkalla käytiin niin ei vielä tivolia ollut. Kovasti on porukkaa, mutta vielä mahduttiin alueelle. Olin kyllä jo henkisesti valmistautunut yöpymään parkkipaikalla. Erottu SFC:stä.Erosin jo vuoden vaihteessa Erottu SFC:stä. Mikä oli viimeinen pisara tähän päätökseen? Mikä oli viimeinen pisara tähän päätökseen?Mulle ei antanut mitään.. Mulle ei antanut mitään..Se on varmaan kun vaunu seisoo EI-sfc alueella niin siitä ei mitään saa itselle kuin jäsenmaksun joutuu maksamaan. Me reissataan, saadaan muualtakin jotain sfc-etuja noitten sfc-paikkojen lisäksi. Kaiken päälle lehti jossa joskus jotain luettavaa, lähinnä matkoista. Pikkusumma tuosta , jotkut hakkaa yksikätiseen vuodessa enemmän, tai turhakkeisiin. Mikä oli viimeinen pisara tähän päätökseen? Lähinnä pysähtyneisyys, jääty sinne kultaiselle 70/80-luvulle. Siirrytty Kunkulta Tuuriin, taas. Kovasti ollut sama polku ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2389 2390 [2391] 2392 2393 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|