Joko oli kullan arvoista? Oulussa loota maksaa 34-39€/kgMissä noin kallista?Eilen Limingantullin Prismassa Vesannon marjaa 31.90€/laatikko.
Oli hyviä mansikoita.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2372 2373 [2374] 2375 2376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joko oli kullan arvoista? Oulussa loota maksaa 34-39€/kgMissä noin kallista?Eilen Limingantullin Prismassa Vesannon marjaa 31.90€/laatikko. Oli hyviä mansikoita. Missä noin kallista?Eilen Limingantullin Prismassa Vesannon marjaa 31.90€/laatikko.Tämän päivän hinta marketeilla. Näin minulle kerrottiin. suunta on ylös päin. Siis lähes 200€/5kg laatikko?Jos paikkansa pitää niin kullan arvoisia ovat.
Ei kun 5kg/laatikko.
Sitä yritin tässä selvittää ![]()
Joko oli kullan arvoista? Oulussa loota maksaa 34-39€/kg 30€ / loota. Siis tuottajan myynnissä. Kuulemma 40 torilla. Tänä aamuna Kaustisen halpahallin pihassa mansikan hinta oli 29.90€ 4 kg laatikko. Ostimme 2 laatikkoa.
Katselen parasta aikaa yle fem pyöräilyä mont ventoux:ilta.
Aika hyvä juttu. Joko oli kullan arvoista? Oulussa loota maksaa 34-39€/kgNo jo aattelinki että tuossa täytyy olla painovirhe(34-39€/kg!). Vaunu pesty ja vahattu,oma hommansa vaan siinäki!
Olen laskettanut netissä ja muutamalta yhtiöltä pyytänyt tarjouksen Haimerin vakuutuksista. Kunha saan vastaukset, niin kerron lisää. Alustavasti näyttää, että ei tarvitse vaihtaa yhtiötä.
Olen laskettanut netissä ja muutamalta yhtiöltä pyytänyt tarjouksen Haimerin vakuutuksista. Kunha saan vastaukset, niin kerron lisää. Alustavasti näyttää, että ei tarvitse vaihtaa yhtiötä.Sinä reissaat paljon ulkomailla ja Baltiassa. Fennian edut karavaanareille on hyvät entisissä itäeuroopassa
Käytiin täällä Kiuruveden iskelmäviikoilla Markku Aroa kuuntelemassa. Pois tullessa pyörähdettiin kylillä. Voe helevatta sitä kulkimien määrää, joka helekutin paikka oli täysi. Niitä oli satoja. Nyt en ossoo sanoa, että oonko oikeassa paikassa. Mutta menköön nyt näin nämä kolme vuorokautta.
![]() Onneksi on näppärä peli alla, saa pikkuhönössäkin taskuparkkiin. Helppoa pittää olla kulkeminen
![]() Eilen illalla likan kanssa ongella aika nätissä maisemassa ja saalistakin tuli, niin hyvissä fiiliksissä unikin maistoi aika makoisalle
^
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2372 2373 [2374] 2375 2376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|