Laakereihin vaihdoin rasvat ja säädin välykset.Rungon taidan maalata nyt samalla.
Laakereihin vaihdoin rasvat ja säädin välykset.Rungon taidan maalata nyt samalla.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2367 2368 [2369] 2370 2371 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laakereihin vaihdoin rasvat ja säädin välykset.Rungon taidan maalata nyt samalla. Totuteltu tänäänkin uusiin tuoksuihin...naisys tävän opastuksella. No niinpä jäi hepalla ratsastelu väliin ja itse maaseudun tuoksut kahteen viikkoon.. Tuli yhtä lailla nurkasta kuin exänkin ilmoitus aikoinaan, olisihan tuohon pitänyt jo tottua mutta eipä totu.. ![]() No niinpä jäi hepalla ratsastelu väliin ja itse maaseudun tuoksut kahteen viikkoon.. Tuli yhtä lailla nurkasta kuin exänkin ilmoitus aikoinaan, olisihan tuohon pitänyt jo tottua mutta eipä totu.. Kannattaa muistaa, että ei merestä kalat lopu. Alamäen jälkeen tulee jossakin vaiheessa aina se ylämäkikin. No niinpä jäi hepalla ratsastelu väliin ja itse maaseudun tuoksut kahteen viikkoon.. Tuli yhtä lailla nurkasta kuin exänkin ilmoitus aikoinaan, olisihan tuohon pitänyt jo tottua mutta eipä totu..Maltti on valttia nais-asioissakin! Jos oikein hyvän neuvon haluat,,, anna aikaa ja älä hoppuile kyllä se ajallaan No niinpä jäi hepalla ratsastelu väliin ja itse maaseudun tuoksut kahteen viikkoon.. Tuli yhtä lailla nurkasta kuin exänkin ilmoitus aikoinaan, olisihan tuohon pitänyt jo tottua mutta eipä totu..Olisit vaan opetellut senkin taidon kun kerta lähiopetusta oli tarjolla.. ratsastustaito sekin on kuten polkupyörällä ajokin - kun oppii, ei koskaan unohdu.. Nimim. 30 v sitten aloittanut kun piti toistemme harrastus oppia.. koulua, esteitä. Valjakko/ajohomma kokematta. Siellä teijän lähellä Kiuruvedellä jonkun kerran käyneenä.. Ja nykyäänkin hevosten keskellä ![]() .Oulun ohitustien kohina kuuluu vaunuun,kaupallisen ja teollisen yhteiskunnan pyörät pyörii En nouse vielä ylös,vaan otan vielä makeat unet ![]() ![]() Heräsin lukemaan orgin uusimmat uutisetSamat sanat Kunhan ei molemmat asuttais pohjantien varrella ![]() Samat sanatEtu-Nokelassa asustellaan ![]() ja elämäkin alkaa taas maistumaan kun 2 viikkoa joutui laiskottelemaan vaan ![]() jotta kotoilua täs harrastanut ja puuhastellut täällä, kun oli vajaan tunnin sähköt pois niin latailin pyykikoneen ja lajittelin pyykit nyt on 2 koneelista pyykkiä kuivumassa ja tiskikonekkin pääsee pyörimään kunhan sen saan täyteen tiskeistä aika hitaasti tuo täytyy, mutta ehkä huomenna sitten kun kisupoikien kipot tulee pesuun Niin ja täällä onkin tasasesti paistanut hetken ja satanut taas ...jotta onhan näitä ilmoja pidellyt ja nurmikko silmissä kasvanut mut ei se minua haittaa, jot kasvakoot vaan ![]() Ihaalle kyllä se siittä, ...sit aikanaan ..usko pois ![]() No niinpä jäi hepalla ratsastelu väliin ja itse maaseudun tuoksut kahteen viikkoon.. Tuli yhtä lailla nurkasta kuin exänkin ilmoitus aikoinaan, olisihan tuohon pitänyt jo tottua mutta eipä totu.. Eteenpäin vaan, ei taaksepäin. Miesten markkinat ne on jo tuossakin iässä. Pahin virhe olisi heittää hanskat tiskiin eli ei kun lisää panostusta hankkeeseen. Tuokin oli jo hyvä alku. Naiset on uusiutuva luonnonvara yhä edelleen. Uusia ilmaantuu ja uskaltautuu vapaille markkinoille koko ajan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2367 2368 [2369] 2370 2371 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|