Tänään tehtiin terassin muurien pinta valujen sapluunat eli muurikivi kun ei valmista ollut. Sähköt vedin samalla.Et putkittanut johtoja...jos joskus tarvetta uusia johtoja..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2305 2306 [2307] 2308 2309 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään tehtiin terassin muurien pinta valujen sapluunat eli muurikivi kun ei valmista ollut. Sähköt vedin samalla.Et putkittanut johtoja...jos joskus tarvetta uusia johtoja.. Kiitokset myötäelämisestä. Nilkka oli nahan varassa ja kaverit veti sen paikoilleen. Suht tuskallinen juttu. Kirurgin sanoin "ei ihan totaalisen paskana mutta ei paljon muutakaan". Metallia laitetaan 15.6.
Hyppäsin veneestä liian matalaan veteen ja croksit jalassa, suoraan kiven päälle. Se oli kertalaakista siinä kun 110kg äijä tekee tuon loikan. Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla Et putkittanut johtoja...jos joskus tarvetta uusia johtoja.. Mietin asiaa ja totesin, ettei tarvitse. Hyvä huomautus. mitessää sillain!! Se saapas on kuukauden jalassa, siirtyykö kesäloma syksyynJoo ja saikkua heti kärkeen 2kk tta. Syksylle menee mun töihin pääsy. Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla Luovutettu kulkine ensimmäistä kertaa jonkun toisen käsiin. Vanhempiani yrittin jo viimekesänä houkutella kokeilemaan caravaanailua ja nyt rohkaistuivat viikonlopun testireissulle. Heillä ei minkäänlaista kokemusta aiheesta.
Ainoat ihmiset kenelle aion as.autoni käyttöön antaa. Päätin jo ostaessa tuon linjan. Helppo päättää kenelle lainaa kun ei lainaa kenellekkään, paitsi tosiaan omille vanhemmilleni. En edes veljelle, enkä anopille. Valehtelisin jos väittäisin ettei hirvitä! Kuitenkin aika monta juttua, nippeliä ja nappelia uutta juttua. Lisäksi kun ei mitään kokemusta isommista autoista tai vaunuista.Jotkut vielä vuokraa kulkinetta ihan uppo-oudoille ihmisille. Ei onnistuis minulta, kun nytkin jo sydäntä kylmää. Kaikista mahdollisista vahingoistahan selviää rahalla ja vakuutuksilla. Itsellä kuitenkin olis tarkoitus lähteä viikon päästä kesälomaturneelle, joten nyt ei kestä mitään sattua. Kiitokset myötäelämisestä. Nilkka oli nahan varassa ja kaverit veti sen paikoilleen. Suht tuskallinen juttu. Kirurgin sanoin "ei ihan totaalisen paskana mutta ei paljon muutakaan". Metallia laitetaan 15.6.itsellä on kanssa paria paikkaa vahvistettu raudalla. ainakin se hyvä puoli siinä on että saa irrotettavan kipsin, pääsee saunaan ja näin kesällä pystyy tuulettamaan myös. on siinä myös omat huonot puolet, varsinkin syksyllä osaa ilmoittaa olevansa olemassa ikävällä tavalla Viisi päivää pantu yötä päivää isoa kivenpaalainta kuntoon ja tänään jysäytettiin mörkö tulille.
Olipa kaverilla nälkä kun ei viikkoon ollu saanu apetta. ![]() Kiviauton 180 tonnin kuorma hävisi tyyliin 15 sekuntiin pienempiin palasiin.. Siitä iloisena korkkasin Karhun ja otin seitinohuen hjumalan. Viisi päivää pantu yötä päivää isoa kivenpaalainta kuntoon ja tänään jysäytettiin mörkö tulille.On kyllä julma peli ![]() Viisi päivää pantu yötä päivää isoa kivenpaalainta kuntoon ja tänään jysäytettiin mörkö tulille. Toi on kyllä rajua hommaa, vuosia tuli kuskattua metson romuja ympäri skandinaviaa ja eurooppaa. Respectit kaikille murskahemmoille, rajua duunia Sain vanhemmalta tyttäreltä siivouksen 3 t lahjaksi Äippätenpäivä lahjaksi
no tänään tuli se siivoohja ja kuinka ollakkaan kun ovikello soi niin siellä olikin siivooja ...mies ![]() Noh hän alkoi siivoamaan ja todella tarkkaa työtä teki oli minun mielestä nuori poika joku noin amis tai lukiolainen kyselin siinä sitten että mihin olet menossa kouluun tai vieläkö olet amiksessa ? "Poika " sanoi minulle että omistan tämän siivous firman ja olen jo yli 30 v... noh hieman ![]() ja jutskasin hänen kans niin hän kertoi , että hännellä on 20 työn tekijää mutta nyt hänen piti tulla meille siivoamaan kun sen joka piti tulla sairastui ... voin sanoa, että viimisen päälle hyvää työtä tuli häneltä tehtyä ja jos joskus tarvitsette siivous apua niin https://www.facebook.com/siivouspalvelukota/?ref=ts&fref=ts Siivousapu Kota on nyt minulle ollut aivan upea ja paras kokemus Kiitokset myötäelämisestä. Nilkka oli nahan varassa ja kaverit veti sen paikoilleen. Suht tuskallinen juttu. Kirurgin sanoin "ei ihan totaalisen paskana mutta ei paljon muutakaan". Metallia laitetaan 15.6. Auts Toivottavasti jalkasi paranee kuntoon. Helkkarin ikävä tuollainen onnettomuus. Ja kun tuollasta pukkaa tällasena vuodenaikana, kun jokainen tykkää harrastella. Tuo paikalleen veto on kyllä luontoa vaativa juttu. Täydet Rispectit ![]() Heräsin aikaisin ja starttasin auton melkein puolentoista viikon jälkeen. Tuo aika kului kylpylä Sanissa Kalajoella.
Heräsin aikaisin ja starttasin auton melkein puolentoista viikon jälkeen. Tuo aika kului kylpylä Sanissa Kalajoella.Luulis olevan puhdas olo jos puoltoista viikkoa on kylpeny ![]()
No, tänään ei vielä muuta ole tehty, kun aamukaffeet juotu. Mutta eilen aloitettiin taas kesä Joensuun laulurinteellä, kera kuuden tuhannen lapsen ja Pave Maijasen kanssa. Kyllä siinä taas joutui "sotahullu", vai oliko se "sodan ihannoija", silmäkulmiaan kuivaamaan. http://areena.yle.fi/1-3495361
![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2305 2306 [2307] 2308 2309 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|