rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9922879 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #34185 : 18.05.2016 kello on 16:46 »
Joo, ja nyt Raskonetta. Joku on kasvattanut meikäläiselle tuota vatsan ympärystä, huonosti taittuu vartalo jarruremonttiin.  ;)
Onhan se hyvä,että ollut kotona ruoka aikana ;) :D

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #34186 : 18.05.2016 kello on 16:56 »

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #34187 : 18.05.2016 kello on 17:23 »
    Joo, ja nyt Raskonetta. Joku on kasvattanut meikäläiselle tuota vatsan ympärystä, huonosti taittuu vartalo jarruremonttiin.  ;)
    Rahaporsaaksikos sitä on ruvettu, rahvas joutuu itse tekemään...

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #34188 : 18.05.2016 kello on 17:36 »
    Sorruin jokun aika sitten hakemaan grillitä hampurilaisen,ja illala sitten pitzaa,kun menen hakemaan emäntää ;)Älkää puhuku sille mittään että hain hampurilaisen,ja sitten taas tehty kotitalous töitä ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #34189 : 18.05.2016 kello on 17:42 »

Lähetetty minun Che2-L11 laitteesta Tapatalkilla
    Ne on noi rikkaat tommosia ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:56
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #34190 : 18.05.2016 kello on 17:59 »
    Kävin töistä tullessa uudessa XXL-kaupassa.Uuden juomapullon ja heraprotskua ostin.Oli muitakin liikkeellä,en saanu ämpäriä :(.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #34191 : 18.05.2016 kello on 18:19 »

Ei rahaporsaaksi ruveta. On saatava lottovoitto tai perintöjä. Sekin voi onnistua, että elää niin että, minulle kaikki ja heti. Itsellä ei ole jarruputken teko vehkeitä, eikä vehkeitä että saisi "jakotukista" jarruputket irti. Uusien jarrusylintereiden mukana tulee uudet männät, tiivisteet ja ilmausruuvit. Uudet jarrukengät taakse ja jarrusylinterit, kustantaa 65e. Töistä en tiijä mitä kustantaa. Samassa rytäkässä perän tiivisteen vaihto kardaanin juureen.
    Jos nuo viat saisi kuntoon ja pääsisi vielä muutaman katsastuksen välin, sitten olisin valmis luopumaan minulle hyvästä kulkimesta. Jostakin pitäisi saada sitten hyvä ja järkevän hintainen auto. En uskalla luetella mikä auto on mielestäni hyvä, ettei ala hernekeitto tarpeet liikehtimään.  ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.01.2026 kello on 20:26
    « Vastaus #34192 : 18.05.2016 kello on 18:57 »
    Tulin Vankkurimännikköön. Kohta saunaan.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #34193 : 18.05.2016 kello on 19:04 »
    Käytiin enkeljoukkion vanhimmalle ostamassa Trangia keitin, polttoainepullo, sinolia, taiteilijavälineitä, ja pehmikset söimmä vielä.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:59
    • Kulkija
    « Vastaus #34194 : 18.05.2016 kello on 19:19 »
    Napsautin jääkaapin päälle ja meen nyt rankkaan vettä.

Kävin iltapäivästä huvittamassa itteeni auton koeajolla. Käyn harvoin ja harkiten.

Ei rahaporsaaksi ruveta. On saatava lottovoitto tai perintöjä. Sekin voi onnistua, että elää niin että, minulle kaikki ja heti.

Melko suoraan olet minutkin rahaporsaaksi haukkunut. No olen perinyt 12.500 euron arvoisen kiinteistöosuuden ja voittanut kerran Lotosta 1500 euroa. Siitäpä se rahaporsaus sitten syntyy, jälkimmäinen riitti perintöveroihin.

Viimeinen vaatimus taitaa olla, että jos ottaa asunto- tai muun lainan niin on rahaporsas. Mun mielestä asuntolainan aikoinaan ottanut on ollut melko viisas, kun vuokralla asumisen hintaan vertaa. Pystyy vaikka peltiohjaamoista ylläpitämään.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:17
    • viva la France
    « Vastaus #34195 : 18.05.2016 kello on 19:29 »
    Herätty aamulla ranskassa kummitushotellin pihalta.
    Oli aika kolkon näköinen paikka vaimon mielestä, mutta niin vain aamulla saapui paikalle myös lipunmyyjä myymään kappeliin lippuja opastetulle kierrokselle. Ja oli huvinkin kiinostunut ja hyvillään kun sai suomalaisia vierailijoilta
    Kirjoitukset vieraskirjaan ensikertaa.
    Nyt kotosalla.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #34196 : 18.05.2016 kello on 20:34 »

Melko suoraan olet minutkin rahaporsaaksi haukkunut. No olen perinyt 12.500 euron arvoisen kiinteistöosuuden ja voittanut kerran Lotosta 1500 euroa. Siitäpä se rahaporsaus sitten syntyy, jälkimmäinen riitti perintöveroihin.

Jos kriteerinä on rahaporsas ja rahvas. Se joka katsoo itsensä rahaporssaaksi, se on hänen itsensä juttu.
    Jos keskusteluissa puhutaan esim. kulkimen varustelusta. On tyhjä rahvaan alkaa ottamaan kummemmin kantaa, kun rahaporsas sanoo vain valitsevansa kaupan valikoimasta, laittaen typeräksi toisen valinnat.
    Onneksi karavanhommia voi harrastaa pienelläkin rahalla.
    Se joka katsoo itsensä rahaporsaaksi, syytön olen siihen minä.
    Otetaan rauhallisesti.  ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:35
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #34197 : 18.05.2016 kello on 20:49 »
    Pesis painepesurilla Saaran. Tarjosin sitä Haimerin keulaankin  vähentääkseni kuivuneita itikoiden raatoja.  Eipä juurikaan tullut tulosta siinä hommassa.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #34198 : 18.05.2016 kello on 20:52 »
    Kohta pääsee nukkumaan emännän viereen,kun tulee töistä Thumb Aamulla soi kello taas3.30 :(

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.11.2025 kello on 19:30
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    « Vastaus #34199 : 18.05.2016 kello on 20:54 »
    Ei vielä tänään kun oli muiden kiireiden takia vasta valmisteluhommia. Siis josko huomenna tekisi jotain mitä ei vielä ole tullut tehtyä eli laittaa asuntoautoon tuulilasi (liimalasi) paikalleen. Työpaikalla kun työkseen noita laseja vaihdellaan ja siihen on toiset työkaverit jotka niitä töikseen tekee.

Jotenkin kenties sairaasti olen "minäitse" enkä kokeneiden työkaverien työksi tuota vie vaan itse täytyy saada tuonkin kotona tehdä. Kun työkseen on autonasentajan hommia tehnyt jo neljällä vuosikymmenellä niin tuntuu että omien autojen kanssa selviää omin voimin.