|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2272 2273 [2274] 2275 2276 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Asentanut pussimarkiisin vaunuun, ja katellu jääkiekkomatsia
![]() Odottelen.kun mamma pääsee töistä,klo 00.30 kotona ja sit nukkumaan
Odottelen.kun mamma pääsee töistä,klo 00.30 kotona ja sit nukkumaanMamma kotona,nyt unten maille öitä itse kullekin ![]() Huomenta kaikille! Kylläpä nukutti
Kyllä on hyvä olla,kun ei tartte horppiä karjalaa joka päivä,tänään alkoi kolmas viikko selvinpäin,ja oiken hymylyttää kun kaikki ok,ja tänään sain taas ton äly kellon takuusta ja kaikki ok
Alakerta siivottu
vielä, kun jaksais raahata imurin tuonne yläkertaan ja se imuroida ja laittaa vieraspedit puhtoisiin lakanoihin ja pyyhkiä pölyt mutta en tiedä viitsinkö tai jaksanko tänään sittenkään .... ![]() Onhan päivä vielä huomennakin
Poistin vanhan pohjavanerin peräkärrystä ja sahasin uudet vanerit sopiviksi.
Poistin vanhan pohjavanerin peräkärrystä ja sahasin uudet vanerit sopiviksi.Seppohan on ollut ahkera Poistin vanhan pohjavanerin peräkärrystä ja sahasin uudet vanerit sopiviksi.Sama homma ois edessä,pohjan etuosasta tie näkyy .Töitä ja jatkuu, iltavuoro on niin tänään kuin huomenna.
Siis aamuvuoron lisäksi, juuri heitin kupin nuudeleita kitaan ja sillä jatketaan reiluun kasiin. Pitää saada materiaali valmiiksi sopparia varten, asiakas tyytyväiseksi. Talviloma otti ja loppu,jotain oon tehnytkin, kävln likalla lastenhuoneen tapetoimassa.
Talviloma otti ja loppu,jotain oon tehnytkin, kävln likalla lastenhuoneen tapetoimassa.Tänne kanssa tapetoimaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2272 2273 [2274] 2275 2276 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|