Soitettu Livonsaareen ja sinne heinäkuun alussa viettämään aikaa mökissä,Sipun kanssa ja Multialta lähtee kanssa orgin kaveri sinneMinkäs takia ei vaunulla??? Eikös sitä voi vetää?![]()
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2271 2272 [2273] 2274 2275 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Soitettu Livonsaareen ja sinne heinäkuun alussa viettämään aikaa mökissä,Sipun kanssa ja Multialta lähtee kanssa orgin kaveri sinneMinkäs takia ei vaunulla??? Eikös sitä voi vetää? No tuohan kuulosti hyvälleSoittelen kohta Asutko Bavaria jossain keski-euroopassa? Matkailuautossa?Useimmin aivan kotona, Belgiassa.
Aamupäivällä kymmeneksi rempattuun Kuopion tuomiokirkkoon. Enkeljoukkion vanhin oli siellä soittamassa. Oli akustiikat hieman eri tasolla kun koulun juhlasalissa. Ulkona vielä he soitti muutamia suosittuja koulussa kuultuja vanhoja kappaleita. Samalla jututin yhtä sotainvalidia, oli ollut Syvärin takana tappelemassa, missä itsekkin olen käynyt. Häneltä oli mennyt jalka sillä reissulla. Sitten mänimmä mökille puuhastelemaan ja laiturille makkaran paistoon. Palatessa vielä Vehmasmäen sankarihaudalle kynttilä. Lupsakkaasti meni päivä.
![]() Aamupäivällä kymmeneksi rempattuun Kuopion tuomiokirkkoon. Enkeljoukkion vanhin oli siellä soittamassa. Oli akustiikat hieman eri tasolla kun koulun juhlasalissa. Ulkona vielä he soitti muutamia suosittuja koulussa kuultuja vanhoja kappaleita. Sitten mänimmä mökille puuhastelemaan ja laiturille makkaran paistoon. Palatessa vielä Vehmasmäen sankarihaudalle kynttilä. Lupsakkaasti meni päivä.Montako lapsen lasta sulla on?mulla kaksi
Montako lapsen lasta sulla on?mulla kaksi Neljä. Ja kaikki kuuluu enkeljoukkijoihin. Yhtä vielä odotellaan. Neljä. Ja kaikki kuuluu enkeljoukkijoihin. Yhtä vielä odotellaan.Niin sitä pitää Taas naisiin menossaKateellisten panettelua. Tässähän joutu ottamaan kevyen kevyen kenttä kännin. Oltiin emännän kanssa juuri menossa saunaan kun pihalle ilmestyi kolme vanhaa ukkoa konjaakki ja viski pullot kädessä. Hitto nehän oli mun vanhoja armeija kavereita sieltä rannikkopatteristos ta seitkytluvun loppupuolelta. Eipä olla sen jälkeen nähtykkään,pojat oli ottaneet kaikki kaakon kulmilta löytyneet poikain osoitteet ylös ja tarkoitus oli käydä kaikkia morjenstamassa ja ryypyt ottaa.
Mutta miten ne noin vanhoilta näytti. Vähän polttopuun kantoa, pihan siivousta ja pulputuspannun puhdistin huolella, vähän niinkuin vuosihuollon tein.
Kyllä kelpaa taas kahvetta reissussa keitellä, retkeilyhengessä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2271 2272 [2273] 2274 2275 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|