Kiitos.Paljon odotan laitteeltaMinä en antas laitetta takasin mistään hinnasta,mulla ei ole enää koko maskia,vaan viikset,hyvä laite
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2269 2270 [2271] 2272 2273 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kiitos.Paljon odotan laitteeltaMinä en antas laitetta takasin mistään hinnasta,mulla ei ole enää koko maskia,vaan viikset,hyvä laite
Kuulostaa hyvälle. Jospa minäkin nukun kun saan cpap-laitteen...Minä en oppinut laitteeseen. Mutta ei ole myöskään kerrottu, että tarvitsisin vielä. Minä en oppinut laitteeseen. Mutta ei ole myöskään kerrottu, että tarvitsisin vielä.Joo kaikki ei opi siihen,mutta hyvä laite on jos hengitys katkoksia on yöllä... Missä Tallinnan kaupassa ne ostokset kannattaa nykyäään tehdä? Kotona, kun noita hintoja etukäteen vertailin niin ei ole olemassa yhtä halpaa kauppa, vaan joutuu useammassa käymään jos haluaa päästä mahdollisimman halvalla Kylläpä nukutti,yhtään kertaa heräämättäKäytätkö lääkitystä nukkumiseen? Käytätkö lääkitystä nukkumiseen?Valitettavasti joudun käyttämään,kun nukkuminen ollut koko ikäni vaikeata,mutta nyt vähentänyt lääkitystä,mutta mielummin lääkeitä,kun valvoa yöllä sorgen... Joo kaikki ei opi siihen,mutta hyvä laite on jos hengitys katkoksia on yöllä...52 katkosta/h yön ajan eli tarpeeseen tulee ja aion siihen itseni totuttaa. Tähän unettomuuteen ei totu ja se vie hautaa. Liian paljon on vielä minulla nähtävää jotta antaisin periksi 52 katkosta/h yön ajan eli tarpeeseen tulee ja aion siihen itseni totuttaa. Tähän unettomuuteen ei totuAluksi se voi olla vaikeata tottua,mutta kyllä siihen oppii,ja pitkiä tunteja valvoa yöllö kokemusta on tosta valvomisesta ihan liikaa ![]() Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko muita sairauksia?
Verenpainetta, diabetestä, ylipainoa? Ei ole pakko vastata. Läheltä tuli seurattua, kun tuttu kamppaili tuon ongelman kanssa, ei meinannut millään tottua laitteesen. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko muita sairauksia?Mitäpä sitä salailemaan noita sairauksia,sydän vika tahdistin ja yksi sydän kohtaus,diabetes johon lääkitys,kolestori,siihen lääkitys,veren paine siihen lääkitys,ja ylipainoa.. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko muita sairauksia?Liikun paljon. Pelaa 2x vko sulkapalloa ja nostelen painoja(raskaita) salilla 3-4x vko. Ja ylipainoa on n.25kg. Ajattelen niin että kun saan unet kuntoon niin se tuottaa hyvää eli säännöllisen ruokailun, vähemmän hiilihydraatteja ja siten pääsen eroon ylipainostani.Se ehkä johtaa siihen ettei konetta tarvitsisi. Ei diabetestä, verenpaine 135/82. Kumikäärme kannelle tai kajuutan katolle, nekin karkoittavat aikansa lokkeja. Jossain vaiheessa huomaavat tulleensa huijatuiksi ja paskominen jatkuu. Jos käärmeen siirtää välillä tehoaa paremmin.
Pressusta ne on kovasti tykänneet, ja sellainen mielikuva minulla on ollut, että alkuun käärme osin toimi, mutta loppukesästä sitä oli jo riepoteltu.
Eipä tuo mitään maksa kokeilla CD-levy -viritelmää. Jostain pitäisi löytyä 1990 -luvun tietokonelehtien mukana tulleita ilmaislevyjä hyvänlainen kasa. Keulaan sen saa kaiteeseen kiinni, mutta takana pitäisi olla melkoinen masto ja viritelmän tuulenkestävä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2269 2270 [2271] 2272 2273 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|