Nyt nukkumaan,kun emäntä tuli töistä![]()
Mitäs se emäntä tykkää, kun heti nukkumaan. Vai tarkoititko "nukkumaan".

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2256 2257 [2258] 2259 2260 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nyt nukkumaan,kun emäntä tuli töistä Mitäs se emäntä tykkää, kun heti nukkumaan. Vai tarkoititko "nukkumaan". ![]() Mitäs se emäntä tykkää, kun heti nukkumaan. Vai tarkoititko "nukkumaan".Hyvää tykkää Väsytti Juu, tuolta netistähän mä exänikin löysin, sikäli tuttu paikka...13 vuotta sitten, moottoripyora.orgis ta kun silloin satuttiin olemaan samalla chatti huoneessa, vähän samanlainen kuin nyt täällä orgissakin tuo chatti...Mutta nuo suviseurat jätän kyllä, ainakin toistaiseksi. Ainakin omissa, sekä työ- ja harrastuspiireissä, on kolmen- ja neljänkymmenen välistä olevia vapaita naisia useampia. Tarjontaa siis on, noin esimerkkinä, varmaan sitten myös ihaalle läheisemmissä yhteyksissä. Ite pitää vaan olla aktiivinen ja tuoda itsensä muutenkin positiivisella tavalla esille, mutta matkailuauto ja sillä reissaaminen saattaa olla hyvä pelinavaus. Etit kielitaitoisen naisen ja lähdette kunnon reissuun, annat sen hoitaa järjestelypuolen ja huolehdit ite tekniikasta. Eli en todellakaan myisi matkailuautoa, mutta ittensä pitäisi kyllä saada repäistyä entisestä irti (helpommin tietenkin sanottu kuin tehty). Ihaalla on monelle naiselle aika mieluinen ominaisuus tuo, että ei käytä alkoholia lainkaan. Raitis nelikymppinen mies etsiii seuraa matkauiluautoreissu ille? Ilmoitus johonkin eliittikumppaniin, vai mitä ne on, niin viikossa 200 vastausta. Nyt vaan kokoomaan itteensä, miehinen asenne päälle (sitä edellytetään), hyvät valokuvat ja menoksi. Ainakin omissa, sekä työ- ja harrastuspiireissä, on kolmen- ja neljänkymmenen välistä olevia vapaita naisia useampia. Tarjontaa siis on, noin esimerkkinä, varmaan sitten myös ihaalle läheisemmissä yhteyksissä.Hyvä Alan Sen verran vaan elämää nähneenä
ja tuetty Ihaalle semppiä mutta ei kannata turhaa kiirettä pitää minusta se eronkin suru pitää surra myöskin avioerossa, kuin muissakin suhteissa ja sitten alkaa taas elo... puhtaalta pöydältä uutta kohti Huom. tämä vain minun näkemys jotta jokainen tehkee vain omalla tavallaan tiettykin Sen verran vaan elämää nähneenä Totta on. Vaan luovuttaa ei saa. Siksi tuon edelle kirjoitin, kun oli vähän sellaista ilmassa. Nuo on hyvät, kunnes pohjat räjähtää halki 8-12 vuoden päästä. Kun käyttää ahkeraan saa parhaan vastineen rahalle.
Kävin Jyväskylässä viemässä äly kellon huoltoon,kun sain sekasin,hyvä minä
![]() Nuo on hyvät, kunnes pohjat räjähtää halki 8-12 vuoden päästä. Kun käyttää ahkeraan saa parhaan vastineen rahalle.6 vuotta arveli myyjä http://www.asadventure.com/benl/index.cfm kenkien kestävän minun käyttömäärillä, katsoi puhelimesta tilastot, ja sanoi sitten tarvittavan suutaria. Ovat ainakin tähän asti olleet ammattilaisia kun on suksia ja monoja ostettu. Kävin tänään katkolla viemässä naiselle tupakkaa,hiustenhoito aineen ja kampoja
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2256 2257 [2258] 2259 2260 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|