rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9933751 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2026 kello on 00:45
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #33780 : 6.05.2016 kello on 19:22 »
Norsu käytetty leimalla.
Ei löytänyt inssi mitään sanomista vaikka oikein erikoisesti pyysin keulan niveliä syynäämään. Tuulilasista sain korjauskehoituksen kun pyysin. Ikävästi kivi tai nasta lensi lasiin ja tympeä halkeama n.30cm tuli. Nyt saa siis varata aikaa uuden tuulilasin laittoon.

Pitkä vkl ja mahtavat ilmat. Kovat ois ollut poltteet reissuun, mutta lapsilla harrastusjuttuja ja vielä äitienpäivät niin kotiin täytyi jäädä. Seuraavakin vkl menee synttäreitä juhliessa. Ne on näitä ruuhkavuosia.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #33781 : 6.05.2016 kello on 19:33 »
    Kovat ois ollut poltteet reissuun, mutta lapsilla harrastusjuttuja ja vielä äitienpäivät niin kotiin täytyi jäädä.

Et ole sinäkään niitä miehiä jotka innostuvat yksin reissaamisesta...mi nunhan olisi viisaampien mukaan "pitänyt" silloin aikoinaan kuulemma lähteä yksinään reissaamaan kun vaimolla ja lapsilla oli muita suunnitelmia. No, nyt kun ollaan erottu, en ole vieläkään innostunut yksin reissaamisesta vaan onneksi on ainakin vanhin poika lähtenyt, tai no, toinen reissuhan tässä vasta meneillään. Thumb

Samaa mieltä, ei yksin ole kivaa reissata.  ^-^

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #33782 : 6.05.2016 kello on 19:36 »
    Et ole sinäkään niitä miehiä jotka innostuvat yksin reissaamisesta...mi nunhan olisi viisaampien mukaan "pitänyt" silloin aikoinaan kuulemma lähteä yksinään reissaamaan kun vaimolla ja lapsilla oli muita suunnitelmia. No, nyt kun ollaan erottu, en ole vieläkään innostunut yksin reissaamisesta vaan onneksi on aina vanhin poika lähtenyt.  Thumb

Tulehan ihaa käymään Multialla ;) :D Thumb

• Vieras
    « Vastaus #33783 : 6.05.2016 kello on 19:38 »
    Voisi kai sitä Multiallekin jossain vaiheessa tulla mutta ei tällä reissulla, huomenna Lahteen katsomaan vanhoja autoja ja sitten kipin kapin kotiin.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #33784 : 6.05.2016 kello on 19:41 »
    Voisi kai sitä Multiallekin jossain vaiheessa tulla mutta ei tällä reissulla, huomenna Lahteen katsomaan vanhoja autoja ja sitten kipin kapin kotiin.  ;D
    Tule treffeille ;) Thumb

• Karavaanari
    « Vastaus #33785 : 6.05.2016 kello on 19:44 »
    Et ole sinäkään niitä miehiä jotka innostuvat yksin reissaamisesta...mi nunhan olisi viisaampien mukaan "pitänyt" silloin aikoinaan kuulemma lähteä yksinään reissaamaan kun vaimolla ja lapsilla oli muita suunnitelmia. No, nyt kun ollaan erottu, en ole vieläkään innostunut yksin reissaamisesta vaan onneksi on ainakin vanhin poika lähtenyt, tai no, toinen reissuhan tässä vasta meneillään. Thumb

Kyllä yksin ja poikaporukassa reissaaminen on ehottoman mukavaa ja tärkeää. Oikeen henkireikä kun välillä ihan omilla reissulla. Tulee harrastettua paljonkin kun itsellä tuota vapaa-aikaa riittää huomattavasti enemmän ku loppu perheellä. Tuntuu sitten perhereissutkin eri mukavalta kun on vähän vaihtelua.

Sattuu vaan nyt olemaan tärkeät kisat ja näytökset lapsilla joita täytyy olla katsomassa.
    Samoiten äitienpäivä on varmaan on niitä harvoja päiviä vuodessa kun ei kehtaa lähteä äijäreissuille.

• Vieras
    « Vastaus #33786 : 6.05.2016 kello on 19:58 »
    Mä kerkesin yksin reissata ihan riittämiin moottoripyörällä ja se ei ollut mun juttu, siis se yksinään ajaminen, porukalla on aina tietty mutta yksin on...tylsää. Ja tämä siis mun mielestä, mä en mielipiteelleni mitään voi.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #33787 : 6.05.2016 kello on 21:06 »
    Paskahuussin laveripolun kaidetta nuhrasin jyrkimmälle kohdalle. Joo, ja saunottiin viimmesen päälle, samaan aikan kun kotimainen kirre otti väriä savustimessa.  :D

• Karavaanari
    « Vastaus #33788 : 6.05.2016 kello on 21:08 »
    Mä kerkesin yksin reissata ihan riittämiin moottoripyörällä ja se ei ollut mun juttu, siis se yksinään ajaminen, porukalla on aina tietty mutta yksin on...tylsää. Ja tämä siis mun mielestä, mä en mielipiteelleni mitään voi.  ;D
    Tosiaankin jokainen tyylillään.
    En itsekään aivan orpona reissaamisesta tykkää. Kyllä se on yleensä kavereiden kanssa tai niiden luo kun ilman perhettä matkaan lähden. Niinsanottuja äijäreissuja. Sen verran sosiaalinen tapaus ettei ihan yksinään viihdy montaa päivää.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    « Vastaus #33789 : 6.05.2016 kello on 21:16 »
    Tosiaankin jokainen tyylillään.
    En itsekään aivan orpona reissaamisesta tykkää. Kyllä se on yleensä kavereiden kanssa tai niiden luo kun ilman perhettä matkaan lähden. Niinsanottuja äijäreissuja. Sen verran sosiaalinen tapaus ettei ihan yksinään viihdy montaa päivää.
    Taidetaan me oulun jermut olla samanlaisia  Thumb ;)

• Karavaanari
    « Vastaus #33790 : 6.05.2016 kello on 21:48 »
    Taidetaan me oulun jermut olla samanlaisia  Thumb ;)
    Kikkeliskokkelis, sulla on mun luonto! Niinhän se tais jo Kalliala jossain vanhassa sketsissä sanoa.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #33791 : 6.05.2016 kello on 22:28 »
    HYVÄÄÄÄ SUOOOMIII 6-2  :-*
    oli kyllä jännä peli KIITOS POIJAAT  :-*
    mää niin tykkään Patrik Laineesta  2 maalia jes  !

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #33792 : 6.05.2016 kello on 22:31 »
    HYVÄÄÄÄ SUOOOMIII 6-2  :-*
    oli kyllä jännä peli KIITOS POIJAAT  :-*
    mää niin tykkään Patrik Laineesta  2 maalia jes  !
    Samaa mieltä Thumb

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
    « Vastaus #33793 : 6.05.2016 kello on 22:42 »
    Aho tulee vielä esiin.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #33794 : 6.05.2016 kello on 22:46 »