Siirtymätaipale vaunulle suoritettu.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2244 2245 [2246] 2247 2248 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siirtymätaipale vaunulle suoritettu.
Töissä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla Molemmat autot pesty joihin menikin reipas pari tuntinen ja vappureissun varrelta löytyi Biltemasta peräkärryn väreihin sopiva vetoaisan suojapussi.
![]() ![]() Tehty Ihaat matkamökille ja samantien pesaisin kakkapöntökin. Kuinkas sattuikaan, ollaan tehty ihan samat hommelit, pöntön pesua myöten. Mutta mutta, voitaisko siirtää tämä pesukunnian titteli jo Bavarialle, mä oon tottunut enempi olemaan tuolla sivustalla ja sinähän se kerkesit taas pesemään ennen mua, josko se ois "tehdä bavariat". ![]()
Etsin peräkärryn sähköistä vikaa, kun vasen vilkku ei pelannut. Kaikki paikat ramplasin. Lopulta aukaisin auton puoleisen pistokkeen. Kuinka ollakkaan, lapsityövoima oli kasannut johtosarjan ja katkaissut vilkun johdon.
![]() Piti käydä ruokakomerolla kattomassa
mitä syötävää siellä on, ja onhan siellä. Piti käydä ruokakomerolla kattomassa Oliko isokin saalis vaiko tämä ainokainen ? Herätty,aamulääkkeet saatu ja aamupala syöty...
Oliko isokin saalis Pieniä oli reilustikin. Jos maltan niin annan kasvaa vielä pari päivää. Pieniä oli reilustikin. Jos maltan niin Yritä ne piilottaa jotenkin ei mene, joku muu niitä nappaamaan kun kasvamaan ne jätät minä kun joskus aattelin samoin mutta ne olivat suppiksen alkuja ja kuinka ollakkaan, kun eräänä kauniina päivänä tulin kotiin olikin iäkkäämpi pariskunta ämpäri kädessä minua tiellä vastaan tulemassa ja siellä ne suppiksetkin, sitten olivat ![]() Olin pettynyt, kun oli pakko käydä katsomassa joskos, eivät sittenkään olis sitä mun kasvupaikkaa löytääneet ![]()
Vein mökille tavaraa. Nisukaffeet Ysi-pirtillä. Kevään ensimmäisen matkailuvaunun näin. Vai liekkö ollut asuntovaunu, menossa kausipaikalle.
![]() Vein mökille tavaraa. Nisukaffeet Ysi-pirtillä. Kevään ensimmäisen matkailuvaunun näin. Vai liekkö ollut asuntovaunu, menossa kausipaikalle.Kysyitkö mihin menossa ![]()
Kysyitkö mihin menossa Jyväskylään päin mennäviipotti. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2244 2245 [2246] 2247 2248 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|