Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2220 2221 [2222] 2223 2224 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sent from my iPad using Tapatalk Purin taas tuon adrian kaappeja,taas tuli selväksi että kaapit on asennettu lattialle ennen seiniä. Se on Arska justiinsa juu tuommoista tuo matkailuautojen ja -vaunujen valmistaminen mitä noita youtube videoita olen katsellut. Lattiallehan ne kaikki ensin kiinnitetään ja siihen laitetaan valmis seinä sitten kiinni... Siis noin ne kaikki tekevät, siis ne mitkä on suunnattu peruskäyttäjille, ei yksin Adria. Ja olenpa nähnyt jopa eräiden ns. parempienkin merkkien tekevän noin... Mutta toivottavasti pääset vielä Adriasta eroon. Mä jatkan sillä...ja tyytyväisenä, ainakin vielä. ![]() Sent from my iPad using Tapatalk
Vastasin Röllin puheluun. Saattaa ola, että menemme samalla laivalla Tallinnaan? Kukas kulkimet ajaa laivasta, jos änkeettä juopottelemaan. ![]()
Kukas kulkimet ajaa laivasta, jos änkeettä juopottelemaan. Ei parane juopotella, kun illalla on vielä Pärnu tavoitteena. Ja eikös karavaanarit ole "vesipoikia", varsinkin Rölli?
Ei parane juopotella, kun illalla on vielä Pärnu tavoitteena. Vesjpoikiapa hyvinnii. ![]() Vastasin Röllin puheluun. Saattaa ola, että menemme samalla laivalla Tallinnaan? Koska ootte lähdössä. Itsekin menossa siellä käymään lähiaikoina, aikaa en ole vielä päättänyt Kävin vieleä pesettämässä tuon ja vein neidille lainaan muutamaksi päiväksi. Fillarit otin pihalle varastosta ja huolsin nekin, sitten liki 10km koeajo koiran kanssa ja kivaa oli. Hyvä sää kun koirakaan ei läkähdy ja se osaa ilmoittaa haluamansa nopeuden. Sauna oli lämpiämässä ja kun tultiin kotiin olut ja sauna maistui. Koira on oivaltanut että meillä on taas oma sauna ja änkeää mukaan. Alalauteille sille pitää laittaa oma laudeliina ja löyly maistuu sillekin. Tietty koirakin sai sitten kevätpesun. Nyt on ruoka tulossa ja alkaa veto olemaan aika finaalissa, kuitenkin tuntuu hyvältä kun sai kaikkea tehtyä.
Koska ootte lähdössä. Itsekin menossa siellä käymään lähiaikoina, aikaa en ole vielä päättänyt Mulla on jo varaus sunnuntaina Eckeröllä klo 15.30. Nyt on ruoka tulossa ja alkaa veto olemaan aika finaalissa, kuitenkin tuntuu hyvältä kun sai kaikkea tehtyä. Samoissa ajatuksissa, ruoka on jo syötykin ja odottelen lamauttavaa vaikutusta. Piha on kovassa muutoksessa kohti kesäkuosia. Pitkän pensasaidan leikkuu aloitettu, mutta keskeytyi, kun naapuri tuli esittämään, että ostetaas kunnon leikkuri kimpassa. Niin taidetaan tehdä. Ette muuten ikinä arvaa mitä oon tehnyLuvettu caravaanarien leirintäalueopasta ![]() Tulipa mukavat viilikset kun on kaikki assiat Suomen kielellä ,verrattuna kahen kesän Euroopan koluamiseen ![]() Lappi kutsuu kesällä muttei räkkäaikaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2220 2221 [2222] 2223 2224 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|