Kuuntelin pari tuntia omakotitalon aurinkosähköjärjest elmästä juttua. Sain tarjouksenkin. En tilannut.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2211 2212 [2213] 2214 2215 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuuntelin pari tuntia omakotitalon aurinkosähköjärjest elmästä juttua. Sain tarjouksenkin. En tilannut.
Hitsi kun menas mennä ylitöiksi kun seurasin kun poliisit lopetti kapisen ketun tuossa mun konttorin vieressäMonennellako jäi? Hitsi kun menas mennä ylitöiksi kun seurasin kun poliisit lopetti kapisen ketun tuossa mun konttorin vieressä Toivottavasti käyttivät hanskoja. Kapipunkit on viheliäisiä. http://yle.fi/uutiset/kapi_tarttuu_ketun_polulta_myos_ihmiseen/6392449 Saavuttu kotia... Surullista että kotiin palaaminen tuo tuollaisen naaman peilikuvaan kuin ![]() Minä taas olen enempi koti-immeinen, olen aina ollut. Mutta kukapa sitä nyt olisikaan toisensa kaltainen, tässä kevään myötä ollut mukava kun on saanut alkaa taas olemaan ulkona, ajelemaan polkupyörällä, järjestelemään varastoa jne...pihatöitä esim... Surullista että kotiin palaaminen tuo tuollaisen naaman peilikuvaan kuinOis ollut mukava olla vaunulla,mutta emännän työt kutsuu aamulla klo 6... Hyvä onkin ettei jättänyt sua yksinään Multialle.
Hyvä onkin ettei jättänyt sua yksinään Multialle.Kui... No kun osan miehistä takana on parempi olla tiukka emäntä.
![]() No kun osan miehistä takana on parempi olla tiukka emäntä.Juuri näin Kohta pihvin paistoon
![]()
Auto Union toi meidät mökille. Tulet uuniin ja tuohus palamaan.
![]() Auto Union toi meidät mökille. Tulet uuniin ja tuohus palamaan.Onks se sama kun DKV f 102?
Onks se sama kun DKV f 102? Audihan se on, mutta tuo entinen nimi ei ole niin juppia. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2211 2212 [2213] 2214 2215 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|