|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2190 2191 [2192] 2193 2194 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lehdestä luettua
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001146516.html Melko tuho. Ei varmaankaan kuitenkaan pääsiäiskokko. No mittee se sanoi? Ei varmaan ihan vähän. Ettei koko totuus unehdu, sanoi myös tämän ja paljon muutakin. Harkitsin jo kirkkoon liittymistä kun näin uutisissa. http://www.aamulehti.fi/juttuarkisto/?cid=1195014242982&utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen&_ga=1.163721215.156103868.1391139920 Oltiin kahden lapsenlapsen synttäreillä,samalla otin kärryn täyteen polttopuita.
Lehdestä luettua Kauheaa. Tuota ei voi korvata mikään, omasta maailmankatsomukses ta riippumatta. Ite miettii, että kuinka monet sukupolvet on tuolla käyneet, ripille päässeet, vihitty ja siunaustilaisuudet pidetty. Ja nyt mennyttä. Osanotto paikallisille. ![]() Kauheaa. Tuota ei voi korvata mikään, omasta maailmankatsomukses ta riippumatta. Ite miettii, että kuinka monet sukupolvet on tuolla käyneet, ripille päässeet, vihitty ja siunaustilaisuudet pidetty. Ja nyt mennyttä. Osanotto paikallisille. Olis mennyt vaikka Keravan uimahallin näköinen uusi kirkko. Surullista tuollaisen vanhan puukirkon palo. Ei olla kirkossa käyviä uskovaisia, mutta esim Tyrvään vanhan kirkon palo aikanaan oli todella kurja uutinen. Kotiuduin tanssi- ja kätköreissulta. Vautsi millainen valssin tanssitettava Joutsasta Revontulessa.
Kotiuduin tanssi- ja kätköreissulta. Vautsi millainen valssin tanssitettava Joutsasta Revontulessa. Kuulosti siltä ettet saanut tanssitettavaa pääsiäisheilaksi. ![]() Kuulosti siltä ettet saanut tanssitettavaa pääsiäisheilaksi.Luulen, että hän lähti samalla kyydillä kotiinsa millä tulikin. Miehensä ohjaamassa autossa.
Siirsin kellojen "viisareita" numeronäyttöisissä kelloissa.
Mie en voi käydä tansseissa lainkaan,mua ei hae kuin portsari ja poliisi.
Mie en voi käydä tansseissa lainkaan,mua ei hae kuin portsari ja poliisi.Tuohon voi vaikuttaa omalla käytöksellä. Koetappa. Seuraisin yöllä joo oman kotikirkkoni palamista, kerrankin oli Ylivieskalla isoin kokko
![]() En ole hihhuli millään lailla mutta vituttaahan tuo silti, saapa nähdä milloin paikallisen vesselin henkilöllisyys selviää.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2190 2191 [2192] 2193 2194 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|