Vaimon autoin ulkoilemaan ja annoin sukankin varpaita lämmittämään.Kaunis ele
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2171 2172 [2173] 2174 2175 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vaimon autoin ulkoilemaan ja annoin sukankin varpaita lämmittämään.Kaunis ele Ja komee sukka.
Postityttö toi uuden Handelsbankenin myöntämän karavaanarin MasterCardin. Nyt olisi taas kolmeksi vuodeksi vararahasto turvattu jos/kun lähtee reissuun.
Miten se eroaa tavallisesta? Sattuu olemaan minun pankki nääs, niin kiinnostaa.
Miten se eroaa tavallisesta? Sattuu olemaan minun pankki nääs, niin kiinnostaa. Siinä ei ole muuta maksua kuin 4€ niiltä kuukausilta, kun sitä on käytetty ja maksaa aina kaikki pois. Ei ole sidottu Handelsbankkiin. http://www.handelsbanken.se/shb/inet/istartfi.nsf/FrameSet?OpenView&iddef=&navid=10_Kortit&sa=/Shb/Inet/ICentFi.nsf/Default/qB834424ECB99F1A8C22573F60041B5BA Ok, eli pelaa kuin S-Visa hyvin pitkälle (onkos siinä 2 e/kk vaiko 4?). Mulla on se varana. Ei tule halvemmaksi, jos käyttää luottopuolta kuukausittain. Sen verran tulee netin kautta ostettua ja esim. Appstoren laskutus pyörii sitä kautta, että tapahtumia on koko ajan, vaikkei velanoton tarvetta olisikaan.
Ok, eli pelaa kuin S-Visa hyvin pitkälle (onkos siinä 2 e/kk vaiko 4?). Mulla on se varana. Ei tule halvemmaksi, jos käyttää luottopuolta kuukausittain. Sen verran tulee netin kautta ostettua ja esim. Appstoren laskutus pyörii sitä kautta, että tapahtumia on koko ajan, vaikkei velanoton tarvetta olisikaan. S-visa jäsenelle maksuton tietääkseni. Mulla on tuo vain varalta, jos varsinainen saa "jalat" alleen. pari -60 ja -70 luvun laitetta korjasin
Haettu Hymeri huollosta.
Alkoi viimeviikon reissulla Truma kirkua ikävästi. Siihen piti vaihtaa kiertoilmapuhaltime n moottori. Samalla käynnillä ennen kevään ruuhkia teetin sitten koko asunto-osan huollon kosteusmittauksinee n. Puhtaat paperit tuli, ainoastaan jääkapin poltinpää oli vaihtokunnossa. Nyt on sitten taas vähän huolettomampaa suunnitella seuraavia reissuja. Pihaan ajettuani laitoin samantien lämmöt päälle ja kaapin kylmenemään. Huomenna startti viikonlopuksi Syötteelle. Pääsiäisen ajaksi tuli myös töpselipaikka varattua, eli mukavasti reissuja tiedossa. Pitkästä aikaa vaunu perässä. Keljinkankaan abc:llä ihmettelemässä.
Mitähän olet purkanut. Kääntöpenkki 45 asteen kulmaan ja 4 ruuvia. Näin niissä mitä itse olen nähnyt/ avanut On mulla ollut aiemmin tuollainen "neljän ruuvin istuin". Mutta nyt on se ero, että noissa neljän ruuvin jakkaroissa turvavyöt lienee kiinnitetty auton runkoon. Tuossa Haimerissa on turvavyöt kiinni penkissä. Vaatinee hieman vahvemman penkin ja kiinnityksen.
Kaupoilla kävin. Firmalle maalia ja itselle öljyä. Öljy oli Tokmannissa tarjouksessa, Mobil 1 5-50 26e/4l. Iltasella valokuvaporukan kanssa Siilinjärvellä. Nyt jo pääsiäskortteja kirjoittelemassa.
![]() Iltavuoron polkaisin, kun päivällä tuli muuta hommaa. Asiat päähän huomista palaveria varten.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2171 2172 [2173] 2174 2175 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|