Kävin tekemässä exemännälle lumitöitä kun ei se ite saa leikkauksen takia tehdä. Kysyin kyllä nyxältä ensin luvan ettei tartte skitsoilla. Asuvat samassa rivitalossa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2170 2171 [2172] 2173 2174 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin tekemässä exemännälle lumitöitä kun ei se ite saa leikkauksen takia tehdä. Kysyin kyllä nyxältä ensin luvan ettei tartte skitsoilla. Asuvat samassa rivitalossa
Kävin tekemässä exemännälle lumitöitä kun ei se ite saa leikkauksen takia tehdä. Kysyin kyllä nyxältä ensin luvan ettei tartte skitsoilla. Asuvat samassa rivitalossa No miksei se nyxä niitä tee? ![]() En oo kyllä uskaltanu edes ehdottaa moista.
![]() Maksettu uupseeri kerhon jäsen maksu
En oo kyllä uskaltanu edes ehdottaa moista. Kyllä kelpais kun olis exä, nyxä ja tyxä ja kaikilla vois käydä hommissa ![]() Kyllä kelpais kun olis exä, nyxä ja tyxä ja kaikilla vois käydä hommissa Viikon paras ehdottomasti. Sen verran tuli koti-ikävä, jotta siirryttiin pariksi
viikoksi kotiin. Vaunu saa nyt sitten odotella sen aikaa.
Vaihdoin Haimerin ajoakun. Sain penkinkin takaisin paikalleen vaikka painoi niin v***sti. On muuten kolmellatoista pultilla kiinni, tai nyt on kahdellatoista kun yksi ei suostunut kiristymään. Niin ja lisäksi kaksi tappia.
Terassikausi aloitettu,kävin fillarilla keskustassa yhellä,lämmintä n 10 astetta,gyl kelpaa
Etsitty hiihtimet. Perjantaina Vuokattiin.Kovasti tullut jälki kasvua Vaihdoin Haimerin ajoakun. Sain penkinkin takaisin paikalleen vaikka painoi niin v***sti. On muuten kolmellatoista pultilla kiinni, tai nyt on kahdellatoista kun yksi ei suostunut kiristymään. Niin ja lisäksi kaksi tappia. Mitähän olet purkanut. Kääntöpenkki 45 asteen kulmaan ja 4 ruuvia. Näin niissä mitä itse olen nähnyt/ avanut
Mitähän olet purkanut. Kääntöpenkki 45 asteen kulmaan ja 4 ruuvia. Näin niissä mitä itse olen nähnyt/ avanut Katson vielä huomenna, mutta en usko, että tuossa riittää. Hymeristä alkoi kuulua takapyörän alueelta epämäärästä rahinaa.
![]() Piha sen verran pehmeessä kunnossa että suosiolla ajoin kaaran sitten tuohon korjaamolle Hämeenlinnan Autokeskukseen. Vänkärinpuolelta takaa jarrukengät loppu ja sylinterikin just likimain korkannu kokonaan. Pantiin sitten molemmat takajarrut täysremppaan. Harri teki perusteellisen ja hyvän täyden kympin työn. Ei tarvi purkaa varmaan vuosiin tuota settiä. Pikkasen poltteli tuo Road Car Ducato kun siinä Misevalla kävin odottaessa katselemassa. Samperin nätti peli. Meijän sakille vaan liian vähän tilaa. Hinta on kyllä kohillaan uudeksi autoksi. Vaan eihän sitä koskaan tiedä. Tarvii panna ehtoolla Euro Jackpotit vetämään kun on niin naseva potti jaossa ![]() Jos napsahtas löysää rahaa niin, heti ihan ittelle omaksi tilaisin tuommosen vaikka nelivetona ja veneraileri perään vetouisteluvermein. Siinä sitä olis muikiaa kesää lätsä kallellaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2170 2171 [2172] 2173 2174 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|