Joutuu hylkäämään jo penkin vuoksi. Ei sovi mun vartalolle ja sivuttaistuki puuttuu kokonaan. Turhan matalakin. Nuo kun korjaisi ja voimaa lisää, niin voisi kiinnostaa.
Uuden hinnalla saa ihan huikeita vähän käytettyjä, kun tuo itse.
Tässähän se eri koeajajien mieltymykset ja kehon eroavaisuudet tuleekin esiin. Sopi mun vartalolle paremmin kuin Toyota Aurisin istuimet, ajoasento käytännössä samalla korkeudella kuin entisessäkin, tehoja on käytännössä n. 40 hevosvoimaa enemmän joten lähtökohtaisesti kaikki on hyvin, mitä nyt kulutus nousee ainakin kolme litraa sataselle.
Tunteella menee nyt tuo autonvaihto joten se lienee sen hinta että saa nelivetoisen ja että Subarun jossa bokseriturbo bensamoottori, olipa mannaa korville sen käyntiääni hybridin jälkeen.

Juu, saa varmasti vähän käytettyjä mutta mä tykkään hankkia autot näin, tämä on yksi tapa monien joukossa. Ja tulihan noita maastureitakin koeajettua mutta miten minä alle sataseitkyt senttisenä sen katonkin pesen ja vahaan ?

Minkä verran Levorgin vetokyky ?
Ei tainnut olla kuin 1500 kiloa CVT-automaattilaatikon johdosta mutta saa nyt nähdä tuleeko tähänkään vetokoukkua.
Niin tänään on siis ajeltu Subarulla reipas kaksisataa kilsaa ja pojista tuo neliveto on aika yliveto, niin minustakin, kyllä se tässä se mun seuraava auto taitaa olla.