Herätty ja aamu kahvee tippuu

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2049 2050 [2051] 2052 2053 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kohta viemään emäntää bussi pysäkille
![]() Miten nuo parituslait menee nykyään. Tällä rintamalla se on sallittua ja jopa ohjeistettua ottaa vastinetta gigolon hommista. Säfööri sponsoroi matkat eikä itse juhlakalu kustanna tästä mitään, tekee vaan hommat. Tasan ei käy onnen lahjat rakkauden rintamalla ![]() Eikös tuossa gigolo joudu ottamaan tuotoksen tuloksista yhden elätettäväkseen?
Käyty Tuurissa. Näköjään oli vähän laajennusta teon alla. Oli aikakin ruveta rakentamaan riittäviä sauna- ja pesutiloja karavaanareille.
Oli aikakin ruveta rakentamaan riittäviä sauna- ja pesutiloja karavaanareille. Jos(kun?) tuo laajennus on sauna- ja pesutiloja, niin ovat riittävät isommallekin porukalle!! ![]() Käyty www.dicar.be pällistelyturistima tkalla.Auto kuumetta Auto kuumetta Sen verran mitä Bavariaa täällä palstalla olen oppinut tuntemaan niin tämä ei ole pelkkää renkaiden potkimista joten Oli aikakin ruveta rakentamaan riittäviä sauna- ja pesutiloja karavaanareille. Niitä on aloitettu tekemään syysloman jälkeen. Sen verran on tainnut Tuurissa tulla saunapalautetta, että molemmat saunat on nyt purettu ulkoseiniä myöten kokonaan. Molempiin saunoihin tulee nyt kaksi erillistä saunaa eli 4 saunaa yhteensä plus suihk ![]() Sen verran mitä Bavariaa täällä palstalla olen oppinut tuntemaan niin tämä ei ole pelkkää renkaiden potkimista joten ![]() Väärät lisävarusteet, tarjous tulee oikeilla varustetulla tammikuussa, mutta sen jälkeen ainakin www.alphamotorhome. be ja www.vanomobil.be pitää käydä. Ja kun tarjoukset on kädessä niin kysyä ainakin parista saksalaisesta ja katsoa mobile.de käytettyjen tarjonta. Ja sitten miettiä onko tärkeää nyt vai parin vuoden päästä.
Ei, yli kuuden metrin matkailuautoa. Orggilaiset ei semmosta rohjoa hyväksy. Eihän se mahdu edes parkkiruutuun. Tiedäthän että tuo parkkiruutu kysymys on tärkein asia karavan elämässä.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2049 2050 [2051] 2052 2053 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|