Hätäisesti saittia lukeneena olen huomannut, että "sipu" on saitilla taas. Todella hieno kokemus. 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2025 2026 [2027] 2028 2029 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hätäisesti saittia lukeneena olen huomannut, että "sipu" on saitilla taas. Todella hieno kokemus.
Antakeehan sipun olla nyt rauhassa.
![]() Antakeehan sipun olla nyt rauhassa. Et tiedä koko totuutta, joten älä huomauttele. Käytiin James Bond kattomassa. Olipahan ammattitaidolla tehty elokuva, tykkäsin. Tai siis muusta paitsi vastenmielisistä raakuuksista, jotka ylittivät perinteisen Bondien linjan.
Kaupungilla oli melko monta haukkua, ja piisasi niitä Lutakon Sokos hotellillakin, jossa täysin vastoin tapojamme kävimme syömässä. Todettiin, että aidonnäköinen pizzauunikaan ei ole laadun tae, jos reseptissä aletaan liikaa säveltelemään.
Ensin kolalla talven ensimmäinen lumityöt. Sitten otin lingon ulos kokeillakseni lähteekö edes käyntiin? Kolmannella yrityksellä lähti, tosin aika pitkään sai antaa jurrata, sähköllä.
Just laitoin makaroonilatikon uuniin
![]() Vietetty terroristi päivää eli vaimo tekee etätöitä ja poika opiskelee netin kautta.
Arki saisi jo koittaa niin menisivät jaloista pyörimästä. ![]() Marjakiisseliä ja rahkaa . Nam
![]() Eikun pakko ottaa näkkileipää kyytipoijaksi ![]()
Vein G4-mokkulan ja simmin pois, kun eivät pelitä kunnolla täällä. Saman firman G3 on nopeampi, signaalivoimakkuude sta päätellen tolppa on lähempänä.
Hain vintistä Ice Bugit ja muutakin talvikampetta. Taitaa olla talvi? Puiden kaatoa ja töiden jälkeen kampaajalla.
...eivät liity mitenkään toisiinsa ![]() Hätäisesti saittia lukeneena olen huomannut, että "sipu" on saitilla taas. Todella hieno kokemus. Tästä voi vain tykätä Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2025 2026 [2027] 2028 2029 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|