Sama juttu, mutta lähti vasta tehtaalta, tulee vasta 18.11
Tehdastilaus, otitko millä lisävarusteilla ? Minä tyydyin ihan varastomalliin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2004 2005 [2006] 2007 2008 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sama juttu, mutta lähti vasta tehtaalta, tulee vasta 18.11 Tehdastilaus, otitko millä lisävarusteilla ? Minä tyydyin ihan varastomalliin. ![]() Tehdastilaus, otitko millä lisävarusteilla ? Minä tyydyin ihan varastomalliin. Vähän kaarevuutta ja 4k ja tarpeeksi tuumia jne ![]() Vähän kaarevuutta ja 4k ja tarpeeksi tuumia jne Ihan viimeistä huutoa siis. Ensimmäinen kerta kun näin uuden töllön ostin, Japanissa lokakuussa valmistettu..Siinä on tojotan osista koottu Hyvä tellu ![]() Siinä on tojotan osista koottu Hyvä tellu Niin minä uskon kanssa. Sony ja Toyota. ![]()
Sony telkka ei ole touotamiesten telkka.
![]() Sony telkka ei ole touotamiesten telkka. Jaa...mikä se sitten on ? Sony telkka ei ole touotamiesten telkka. Eti jostain 20 vuotta vanha B&O, se ei ole. On vaan paljon huonompi, vaikka ollut aikanaan kallis. Tuli taas käytettyä "telkkarirahat" parempaan tarkoitukseen. Ostin perheelle menoliput ensi kesäksi. Itestä niin väliä, jääpähän miesaikaa. Ostin perheelle menoliput ensi kesäksi. Itestä niin väliä, jääpähän miesaikaa. ![]()
Jaa...mikä se sitten on ? Olkoon sitten vaikka Kitroenmiesten töllötin. ![]() Huonosti on Alanin asiat jos itse pitää vaimolle liput ostaa. Meillä se ostaa aivan itse, viimeksi jouluksi. Eihän nyt tosi mies ala vaimoa paassaamaan moisella tavalla.
Ja säästyy nekin rahat siihen miesaikaan käytettäväksi. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2004 2005 [2006] 2007 2008 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|