Toi on varmaan etukäteen sovittu juttu, kun se noin hyvin menee. Hyvin noi hommat kyllä hoidat.
Viimme viikonloppuna kuulin Kattivankkurissa, että Lohimaassa on sikajuhlat ja vieressä mainio leirintäalue hyvällä saunalla. Ee muuta sitten kun tänne.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1957 1958 [1959] 1960 1961 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Toi on varmaan etukäteen sovittu juttu, kun se noin hyvin menee. Hyvin noi hommat kyllä hoidat. Viimme viikonloppuna kuulin Kattivankkurissa, että Lohimaassa on sikajuhlat ja vieressä mainio leirintäalue hyvällä saunalla. Ee muuta sitten kun tänne. Viimme viikonloppuna kuulin Kattivankkurissa, että Lohimaassa on sikajuhlat ja vieressä mainio leirintäalue hyvällä saunalla. Ee muuta sitten kun tänne. Näin minäkin toimisin jos liikkuisin. Perinteisesti aamulla kuntosalilla, leikannut nurmikon ja pessyt volvon. Laitellu vaunua valmiiksi Vuokattiin viemistä varten. Jokohan oli viimeinen kerta nurmikon leikkuuta tälle syksylle?
Palattu päivällä kotia multialta
Emäntä aamulla töihin...Talkoissa oltiin. Tyttärenpoika harjotteli traktorilla
ajamista, ja kylläpä on jo taitava 10v. Talkoissa oltiin. Tyttärenpoika harjotteli traktorillaPappa opettanut leikannut nurmikon ja pessyt volvon. Jokohan oli viimeinen kerta nurmikon leikkuuta tälle syksylle? Meillä lähes samaa tehty, eri järjestyksessä tosin ja Volvoa ei ole raskinut laittaa...poikahan tuon mönkkärinkin oikeasti pesi, mä lähinnä huuhtelin ja jouduin sitten myöhemmin työnnettävän Hondan perään. Tuokin Husqvarna jo 11 vuotta vanha ja ei syö öljyä kauden aikana vielä lainkaan... Lehtiä tulee vielä pensaista siihen malliin että leikkuria ei vielä parane varastoon laitella. ----- johan oli taas kuvien laitossa ongelmia, ylempää ei kuvien lähetys onnistunut lainkaan ja sitten kun laitoin ne "liitteenä" tuosta alhaalta, eihän se kahta isoa kuvaa kestänyt vaan piti laittaa toinen reippaasti muokattuna.. Outoa on... ![]() Alkukesästä pesin kulkuneuvon, nyt jo pesin tänään uudestaan.
![]() Kävin kattomassa mitä myrsky teki metässä. Semmosen konkelon jätti joka saa jäähäkin siihen minun puolesta.
Talkoissa oltiin.Pää pölkylle! ottiko vielä siivet alleen vai pysykö hyppysissä? Pää pölkylle! ottiko vielä siivet alleen vai pysykö hyppysissä? Kyllä ne yleensä parikymmentä metriä lentävät kuin päätön kana. ![]() Kyllä ne yleensä parikymmentä metriä lentävätIte olen muutaman päättömäksi päästellyt myös! Ite olen muutaman päättömäksi päästellyt myös!Lehmiä,Sonneja,Lampaita ,Sikoja Ja siipikarja,Henki pois Ja myös Hevosia...Olitko lihakunnassa kielenkääntäjänä
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1957 1958 [1959] 1960 1961 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|