rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9944493 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #29295 : 27.09.2015 kello on 21:24 »
Thumb niin ollaan täälläkin, t-paita on käytännössä kesät talvet, onneksi työ on sellaista ettei sen takia tarvitse herrojen paitaa saatikka pukua pitää.  :D

Just vaatteitta poispakatessa heitin ison kasan t-paitoja kierrätykseen tai hyväntekeväisyyteen . Iso kasa käyttämättömiä, ja en ymmärrä miksi nuo yleensäkään olen ostanut. Kymmenkunta säästin ja saa nähdä käytänkö niitä koskaan muutamaa lukuunottamatta. Taskullinen pikee on ok, mieluiten kauluspaita jossa kaksi rintataskua.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #29296 : 27.09.2015 kello on 21:28 »
    ns. tekniset t-paidat on ne mun juttu, mutta kuten mainitsin, onneksi duunarina saa olla miten vaan, myös töissä.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #29297 : 27.09.2015 kello on 21:33 »
    Jos t-paita on käytössä talvet on kotona liian lämmintä.

Pukeutuminen on joskus toisten, ajoittain herrankin, kunnioittamista. Ite pyrin minimoimaan muodollisuuden aina, kun mahdollista. Joskus pitää olla sanotusta syystä kauluspaita ja takki, vaan kravattia en tykkää pitää. Kauluspaita voi olla hyvinkin rento ja silti asiallinen työvaate.

Tänään olen katsellut youtubea, kun sieltä tuntuu löytyvän ihan kaikki mahdollinen informaatio, mitä vaan kuvitella saattaa. Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:48
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #29298 : 27.09.2015 kello on 21:45 »
    Päräytimme Eckeröstä Torsholmaan, ajatellen yöpyvämme satamassa. Mutta laivapa olikin satamassa ja sovimmekin siihen viimeisenä autona. Nyt Åvan satamassa kuvitellen, että sopisimme aamun ensimmäiseen vuoroon klo 7,50. Varattu paikka on vasta tiistaina.
    Katsotaan,  miten käy?

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #29299 : 27.09.2015 kello on 21:45 »
    Jos t-paita on käytössä talvet on kotona liian lämmintä.

Ei mulla koskaan ole sisällä t-paitaa enempää, eikä täällä sisällä mene alle +22°, tottumiskysymyshän se, t-paita on tyylilleni rento, käy hyvin Toyotaan.  ;D

Juntti mikä juntti, mitä sitä peittelemään.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #29300 : 27.09.2015 kello on 22:08 »
    T-paitako junttia? http://nyt.fi/a1305984023238

Mun mielestä junttia on nämä Kiitos 1939-1945 -paidat sun muut. Ihan vääränlainen väki on mennyt omimaan tärkeän asian, ja samaa alkaa olla nähtävissä Suomen lipunkin kohdalla, vaakunasta puhumattakaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:12
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #29301 : 27.09.2015 kello on 22:31 »
    Thumb niin ollaan täälläkin, t-paita on käytännössä kesät talvet, onneksi työ on sellaista ettei sen takia tarvitse herrojen paitaa saatikka pukua pitää.  :D

Niin ja onnea, jokos on päivä tiedossa jolloin pääset kirkon käytävällä tyttären rinnalla olemaan ?
    Ilmeisesti häitä ovat suunnitelleet 2016 elokuulle.Kun pääsiskin vain tuolla taluttamisella,mutta kun pitäis laulaakin :o ;D.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #29302 : 28.09.2015 kello on 01:15 »
    T-paitako junttia? http://nyt.fi/a1305984023238

Mun mielestä junttia on nämä Kiitos 1939-1945 -paidat sun muut. Ihan vääränlainen väki on mennyt omimaan tärkeän asian, ja samaa alkaa olla nähtävissä Suomen lipunkin kohdalla, vaakunasta puhumattakaan.

Eihän nuo NYTin paidat ole T-paitoja mun mielestä. T-paitana pidän paitaa jossa O kaula-auuko ja taskuton.  Kauluspaita voi olla hyvinkin rento ja mukava päällä. Solmio on sitten hautajaisiin ja muihin arvojuhliin varattu. Ja missään nimessä sellaista ei voi lyhythihaisen kauluspaidan kanssa pitää.
    Talvella olen poolopaidan käyttäjä ja yleensä selaisen kanssa joku neule jossa tasku. Tasku lähinnä kännykän takia, missä sitä muuten pitäisi

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:25
    • Savo
    « Vastaus #29303 : 28.09.2015 kello on 12:07 »
    Käynnyt poistattaa hammaskiveä hampaista ja kyselee missä ensi keväänä vaunua huollattais. Kävin kysymässä Kuopiossa Larvannolta että pitääkö huhu paikkansa että he voivat tehdä Kaben takuu-aikaisia tiiveystarkastuksia ja
    Takuu korjauksia, kuulemma pitää paikkansa.  Heillä on suullinen sopimus maahantuoja kanssa asiasta. Eli jos joku tarvitsee Kabe merkkiseen auto/vaunuun Kuopiossa takuu korjauksia niin Larvanto tekee ainakin tällä hetkellä..

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #29304 : 28.09.2015 kello on 13:00 »
    Viety emäntä töihin,ja kaupassa käyty ;)

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #29305 : 28.09.2015 kello on 13:13 »
    Käynnyt poistattaa hammaskiveä hampaista ja kyselee missä ensi keväänä vaunua huollattais. Kävin kysymässä Kuopiossa Larvannolta että pitääkö huhu paikkansa että he voivat tehdä Kaben takuu-aikaisia tiiveystarkastuksia ja
    Takuu korjauksia, kuulemma pitää paikkansa.  Heillä on suullinen sopimus maahantuoja kanssa asiasta. Eli jos joku tarvitsee Kabe merkkiseen auto/vaunuun Kuopiossa takuu korjauksia niin Larvanto tekee ainakin tällä hetkellä..

Toki suullinen sopimus on nimellisesti yhtä vahva kuin kirjallinen mutta kaikki tietää ettei näin ole. Toivottavasti asia löytyy kirjallisena sitten kun huollon aika koittaa.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Savo
    « Vastaus #29306 : 28.09.2015 kello on 14:19 »
    Toki suullinen sopimus on nimellisesti yhtä vahva kuin kirjallinen mutta kaikki tietää ettei näin ole. Toivottavasti asia löytyy kirjallisena sitten kun huollon aika koittaa.
    Toivotaan. Adrioita he ovat jo huoltaneet aikaisemmin samalla systeemillä. Luulis asian hoituvan koska maahantuoja on sama.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #29307 : 28.09.2015 kello on 14:38 »
    Kannattaa olla varovainen tuon asian kanssa. Itse soittaisin maahantuojalle ja kysyisin, onko todellakin noin.

Diplomaattisesti sanoen; omien kokemuksieni perusteella noin suosittelen.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Savo
    « Vastaus #29308 : 28.09.2015 kello on 14:45 »
    Kannattaa olla varovainen tuon asian kanssa. Itse soittaisin maahantuojalle ja kysyisin, onko todellakin noin.

Soittelempa sit keväällä kun aika tulee lähemmäs. Kannattaahan tuo varmistaa..

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #29309 : 28.09.2015 kello on 14:46 »

Alanin kanssa samaa mieltä ;) Thumb