Saunottiin ja nautittiin illasta, ilma niin lämmin ja aivan tyyni,ei pilven hattaraa taivaalla. Ei ollut kesäkuussa näin mahtavaa iltaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1949 1950 [1951] 1952 1953 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saunottiin ja nautittiin illasta, ilma niin lämmin ja aivan tyyni,ei pilven hattaraa taivaalla. Ei ollut kesäkuussa näin mahtavaa iltaa. Sent from my iPad using Tapatalk Sent from my iPad using Tapatalk ![]()
Käytin Hymerin vuosihuollossa ja asennutin lohkolämmittimen. Akunvaihtotarjoukse n kuuntelin ja päätin hoitaa asian ite, kun todennäköisesti kannattaa vaihtaa myös hupiakut. Eihän tuo uusi enää ole, vaikkei kilometrejä mahdottomasti ole kertynytkään. Kesäkelissä konelämmitin on turhake. ![]() Susss... siunakkoon, kun lompakko ei anna molemmille harrastuksille periksi. Tie vetää enemmän puoleensa, kuin veteen piirretyt eriväriset kepit... mitä pahusta tässä tekisi.... turpaan tulee ja rankasti, jos nyt kunnostetusta veneestä luovun. Eli... tänään on pohdittu... käännetty ja väännetty pienessä mielessä asioita. ![]() Kesäkelissä konelämmitin on turhake. Niinhän se suvireissaajilla, mutta minä käytän autoa jonkun verran myös talvella. Kun ei ole huvilakompleksia lähietäisyydellä. Sent from my iPad using Tapatalk Jos vaikka tekisit niin että käyt vaan kalassa veneellä viikolla ja viikonloput oot caravaanari.. Näin meillä mennään . Ja keskikesällähän ei tartte kalassa olla..Tuo on kyllä yksi vaihtoehto, jos vaikka ottaisi jonkun halvan pulpettiveneen vaihdossa ja tarpeen vaatiessa olisi saaressa teltalla. Vaimolle tätä ehdottaessa, kuvittelisin yhteen lyövien kämmenten hivelevän mun poskiläskejä, vaikka itse kyllä voisin pitääkin tästä primitiivisemmästä oleilusta. ![]() Sent from my iPad using Tapatalk Hitto jokin meni pieleen Tosiaan tää karavaanari elämä on mukavaa, mutta tosin me ollaan tälläsii perusjunttii ett leirialueella pitää olla klo 18 kun silloin alkaa naisten sauna. Krväällä ja sksyisin aika menee kalastellessa, Meillä oli tarkoitus vaihtaa tää atrian rieska parenpaan ja uutempaan mutta jos kuitennii vaihtais veneen uudempaa ja käytällömmisempään. Hitto tää valinnanvaikeus.
Niinhän se suvireissaajilla, mutta minä käytän autoa jonkun verran myös talvella. Kun ei ole huvilakompleksia lähietäisyydellä. Tästä on pari vuotta, kun talvella tosipakkasella jouduin kerran kitroenin konetta sähköllä haalistamaan. Tuo on kyllä yksi vaihtoehto, jos vaikka ottaisi jonkun halvan pulpettiveneen vaihdossa ja tarpeen vaatiessa olisi saaressa teltalla.Matkailuautolija pystyy helposti yhdistämään molemmat - vene perään. Ramppeja löytyy ympäri Suomea. Tänään taas retkelle merelle lähdössä
Sähkön säästäminen tekee kulkineille hyvää. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1949 1950 [1951] 1952 1953 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|